Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klienci mają cały czas komunikat produkt opłacony- nie wie o paczce do odebrania co generuje zwroty obniża moją ocenę i przy kilku nawet transakcjach dokłada mi pracy bo nie mam czasu jeszcze każdego klienta pytać co mu się wyświetla i dlaczego nie wie że paczka jest w paczkomacie. Komunikat produkt opłacony nie znika nawet po odebraniu paczki (2 dni) i nie mogę dostać pozytywnego komentarza. nie mogę mieć smarta bo mam niską ocenę nie mogę dostać pozytywnych komentarzy bo klienci nie mogą ich napisać...paczka jest w paczkomacie a ja muszę odpowiadać na pytania, kiedy wreszcie ją wyślę...Proszę o pomoc, Ewa
@kochane_zakupy Potrzebowalibyśmy zrzutów ekranu od kupujących i numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy problem. Najlepiej by było, jakby to właśnie kupujący się z nami skontaktował.
np.nie może mi wystawić komentarza maroch44 .