Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o informację ale konkretną dlaczego spadła mi jakość sprzedaży (z Super na Dobry) i skąd -55 punktów bo nigdzie wyjaśnienia nie znalazłem
sprawdź w jakim obszarze masz zdjęte punkty
Mam tylko coś takiego.
Po wprowadzeniu w połowie lutego nowych zasad oceny moja jakość sprzedaży spadła do -270 punktów i też nie wiem za co. Mam tylko nadzieję, że nie zawieszą mi konta, bo...założę drugie pod inną nazwą 😉
Mnie przez tą zmianę spadły na poziom do poprawy i zniknął SMART. W piątek miałem Super aż tu nagle przychodzę rano dzisiaj do pracy i coś zjadło 55 punktów! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Myślę, że tak wygląda praktyka korporacji. Pozbyć się drobnych Sprzedawców.
Też mi się tak wydaje. Kto wcześniej zaczynał na Allegro to zdążył rozkręcić biznes teraz już nie jest tak łatwo dlatego już się "robi" sklep www.
@csiexpert Twój poziom sprzedaży to "dobry", nie "wymaga poprawy".
Wyjaśniam skąd spadek o 55 punktów, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Dziękuję.
U mnie to samo. W sobotę zabrali mi 120 pkt bo nie wysłałem w tym samym dniu przesyłek ... SOBOTA, wcześniej wszystko wysłane w terminie. Jeszcze rozumiem ze mam ustawione ze wysyłka w sobotę albo KUP DO 23:00 - WYSYŁKA TEGO SAMEGO DNIA, ale nie mam... tak samo odejmowane masz punkty za to, że nie wysyłasz tego samego dnia mimo że ustawisz podczas wystawiania aukcji np. 2-3 dni... przechodziłem to.
Allegro zaraz ubije w tym tempie małych sprzedawców.
Daje max 2 miesiące i większość tego nie uciągnie... I piszę to z ogromnym żalem i bólem.
@csiexpert wracam z informacjami.
W przyszłości możesz pobrać raport w takiej sytuacji i sprawdzić skąd wynika obniżenie punktów.
Punktacja spadła, ponieważ wcześniej miałeś maksymalną ilość punktów za terminowe odpowiedzi i za średni czas (w sumie 140 pkt).
Teraz otrzymałeś punkty za brak pytań (70) i brak dyskusji (15) - czyli 85 w sumie.
Ta różnica to właśnie -55 pkt.
Odejmujecie punkty za to, że nie ma pytań i dyskusji? Czyli nie warto dobrze opisywać produkt... i trzeba robić błędy żeby klient zakładał dyskusję... tak z tego rozumiem skoro użytkownik dostał 140 pkt a teraz została mu odjęta różnica za brak pytań i dyskusji skutkiem czego jest spadek z Super na Dobry. Moim Zdaniem powinien dostać dodatkowe + 140 za to właśnie że klienci nie mają problemów i pytań. Smutne.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ To jest jakieś chore. Produkty dobrze opisane. Wysyłka jest do trzech dni ale 99% idzie tego samego dnia jak jest zamówione do godz. 12:00 lub następnego jak po godzinach pracy a jakość sprzedaży spada. Kto coś takiego wymyślił?!
PS Dla mnie jak ktoś zakłada dyskusję to albo nie dostał towaru albo coś z nim jest nie tak lub nie może się ze sprzedającym dogadać. Przynajmniej ja tak robię jako prywatny użytkownik Allegro. Dyskusja = negatywny komentarz w 99%.
@la_nika @csiexpert U mnie to samo, codziennie mam spadek mimo że mam wszystko na czas, brak dyskusji, same pozytywne komentarze... poczytaj inne fora, zobaczysz ile nas jest - sprzedających którzy mają ten sam problem. I po zmianach Allegro spadki w sprzedaży. Powinni zmienić kadrę zarządzającą Jak tak dalej pójdzie to ludzie przerzucą się ze sprzedażą na inne markety a te markety widząc to zaczną robić lepszy marketing.