Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Możecie mi powiedzieć na jakiej zasadzie przesyłkę elektoniczną email z wysyłką w ciągu 24h, a realnie wysyłaną zawsze w ciągu godziny, no chyba że późny zakup to z samego rana wyświetlacie na WTOREK???? Jakim prawem??? Jak ktoś kupuje w dzień to dostaje do godziny. To że Wasz system tego nie widzi to jest Wasz problem. Zróbcie opcje odkliknięcia wysyłki tak żeby zaliczało i tyle. A nie znowu cyrki odstawiacie!!!!
Proszę mi zwrócić opłatę za promowanie z powodu błędu Waszego systemu i zniechęcania klientów do zakupu!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AnnaG-Antyki Pewnie masz na tym samym koncie inne oferty z tradycyjną wysyłką, więc system wyciąga średnią. Oczekiwanie od algorytmu żeby myślał, jest zbyt dużym wymaganiem 🤖
Nieraz już pisałem, że w ofercie powinno się wyświetlać to, co deklaruje sprzedawca, a nie jakieś popaprane wynalazki by Allegro. Ale przecież oni ☃️zawsze wiedzą lepiej
Mnie nie interesuje jakieś pewnie. Zapłaciłam za tą ofertę. Ludzie takie rzeczy kupują w piątki na weekend, nikomu to nie potrzebne na wtorek. Napiszę może jeszcze raz i wielkimi literami
SKŁADAM REKLAMACJĘ na źle wykonaną usługę i żądam zwrotu jej kosztów. To nie jest piaskownica, żeby wyciągało średnią, a nie potrafiło zwyczajnie wykluczać takich rzeczy jak przesyłka elektroniczna z odpowiednich statystyk.... A poza tym, ta średnia i tak się nie zgadza, bo inpost wysłany dzisiaj dochodzi w poniedziałek, więc to kolejne kłąmstwo. A jak mi powiedzie, ze orlen zaniżył to niestety dziewczyny ale to, ze system nie wlicza paczki nadanej poza systemem mimo dodania jej numeru od razu jest również problemem allegro! I taka paczka była tylko 1-na.@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tak przy okazji dziewczyny to pisanie, że do książki w wersji papierowej polecam surowce w grze online również mnie odrzuca. Nigdy nic takiego nie polecałam, więc dlaczego zgodnie z prawdą nie napiszecie, że to allegro poleca?
@AnnaG-Antyki Allegro Gadane nie służy do składania reklamacji, więc jeśli chcesz ją złożyć, zapraszam tutaj. Natomiast odpowiadając na Twoje pytanie - przewidywany czas dostawy jest liczony według Twoich deklaracji oraz historycznych realizacji, więc wyświetlany na stronie termin jest ich wynikiem.
@_HolaOla_ A ja kolejny raz zapytam: po co w ogóle w tym grzebiecie? Przecież każdy sprzedawca sam wie najlepiej, kiedy jest w stanie wysłać przedmiot z danej oferty - i naprawdę nie potrzebuje, żeby jakiś algorytm za niego decydował
@TomBanknoter nie grzebiemy w tym systemie, aby zmieniać wyniki prezentowanych czasów dostawy dla konkretnego sprzedającego. Tak jest ten system skonstruowany i takie same zasady obowiązują wszystkich.
@_HolaOla_ Chyba nie całkiem się zrozumieliśmy. Chodziło mi to, żeby wyświetlać to, co zadeklarował sprzedawca (tak jak to zresztą było przez wiele lat) a nie jakieś wyliczenia historyczno-statystyczne 🐈
@AnnaG-Antyki @_HolaOla_
Milion razy przerabiane przez wielu sprzedajacych:
odpowiedz alle zawsze byla taka sama:
- ale o co chodzi wszystko jest dobrze
- nie nie jest dobrze poniewaz ...
- nie nie wicie rozmumiecie wie Pan to nie to Klient sobie moze rozwinac takie pole ze sczegolowym opcjami dostawy i on tam zobaczy
- ale 95% Klinetow tam nie zaglada
- no moze nie ale wiecie rozumiecie to algorytm taki mondry mamy i on te se tak liczy a moze niech se Pan zmieni czas wysylki i nie bedzie problemow ?
- nie nie zmienie
- no to wicie rozumiecie taki mamy algorytm mondry ja nic nie moge
i tak mozesz tracic czas i nerwy
osobiscie probowalem przerabiac kilka razy zawsze z takim skutkiem ... zadnym
system i algorytmy allegro som najlepsze inieomylne a konsultanci robiom wszystko dla naszego dobra ...
Ja o tym wiem, co dziennie tu w końcu jestem ale zwyczajnie mam tego dość. Mam prawo reklamować więc będę i to głośno i wyraźnie żeby kupujący też to widzieli. Niech im to moje 3 złote wyjdzie bokiem:) Szczerze to dziwię, że jeszcze nie mają zalewu pozwów od wszystkich większych firm. Promowania kosztują... Płacę mam prawo wymagać. Odpowiadam za ofertę ja wiec ma być ustawione tak jak ustawiłam.
@_HolaOla_ napisał(a):
@TomBanknoter nie grzebiemy w tym systemie, (...) Tak jest ten system skonstruowany i takie same zasady obowiązują wszystkich.
@_HolaOla_ napisał(a):
@TomBanknoter nie grzebiemy w tym systemie, aby zmieniać wyniki prezentowanych czasów dostawy dla konkretnego sprzedającego. Tak jest ten system skonstruowany i takie same zasady obowiązują wszystkich.
Tak.... znaczy sie morał jest taki nasz najmondzrejszy algorytm działa tak jak działa a wogóle to najważniejsze że tak samo dla wszystkich no z taką argumentacja naprawdę cięzko polemiozwać. Nieważne jak działa ważne ze tak samo dla wszystkich ... to że może nie działa jak powinien albo błędnie - o co wy sie czepiacie jest nasz i działa tak samo dla wszystkich
Przepraszam bardzo ale moja deklaracja jest inna. A historycznych realizacji nie jesteście w stanie obliczyć, bo Wasz system tego nie obsługuje.
A reklamacje mam prawo złożyć gdzie chcę, to jest forum allegro więc składam ją do Was. Nadal żądam zwrotu środków za źle wykonaną usługę. Płaciłam za promowanie, a dostałam produkt działający wręcz odwrotnie. Nigdy nie deklarowałam tam czasu dłuższego niż 24h, a i to jest przypadkiem wyjątkowym, zdarzającym się raz na pół roku (gdy to nowy gracz i ma maleńkie magazyny), wszystko inne obsługiwane jest wcześniej. Ponieważ to JA odpowiadam za ofertę to żądam podania tam właściwego czasu wysyłki zadeklarowanego przeze MNIE!!! Jak allegro będzie sobie chciało sprzedawać coś z taką wysyłką to może sobie ustawić czas nawet za rok, ale w mojej ofercie ważny jest mój czas!!!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Cześć @AnnaG-Antyki. Przewidywany czas dostawy obliczamy, używając obiektywnych algorytmów, w oparciu o dane dostępne na platformie. Czynniki, które bierzemy pod uwagę w obliczeniach, to m.in.: historyczne i aktualne dane dotyczące tego, jak wysyłasz paczki (dane te analizujemy na podstawie historycznych statusów przesyłek), średniego czasu dostawy przez przewoźnika oraz Twoją deklarację czasu wysyłki.
Reklamację możesz zgłosić przez formularz, na naszym czacie Allegro, przez Messengera, WhatsAppa lub zamawiając rozmowę telefoniczną z naszym doradcą. Podczas rozmowy (na czacie lub telefonicznej) wskaż powód reklamacji oraz swoje roszczenia.
@AnnaG-Antyki @MiMary
Przepraszam ale przerabiano wiele razy i tłumacząc na język polski praktyczny tą odpowiedz należy rozumieć następująco: mozesz sobie składać reklamacje i tak nie dostaniesz odpowiedzi innej niż ta ktorą allegro przedstawilo, jeszce bardziej brutalnie: tak zadecydowal nasz algorytm i to napewno jest dobre (ich algorytmy oraz pracownicy sa zawsze najlepsi i nigdy się nie myla zapamietaj), jeszce bardziej brutalnie jak ci sie nie podoba to ... przerabiano w praktyce wiele razy. Wileoletnie doswiadczenia w dyskusji z allegro wskazuja ich decyzje sa zwsze najlepsze i ostateczne i nie podlegaja odwolaniu ani dyskusji - nie przerabialem jedynie sytuacji jak reaguja na orzeczenia sadow - deklaruja ze beda je honorowac - aczkolwiek widzac jak sie z nimi dyskutuje na jakim poziomie logiki to w to rowniez watpie
Ja o tym wiem. Ale czy to znaczy, ze nie mam prawa wymagać podstaw. Nie wymagam opcji premium. Płacę ponad 20% procent średnio prowizji + druga prowizje od promowanych. Mam prawo WYMAGAĆ PODSTAW FUNKCJONOWANIA SERWISU, a nie takiej błazenady... Co by było gdyby każdy komu tak przekłamali wystąpił jednego dnia ze stanowczą reklamacja żądając zwrotu? Co by było jakby sprzedawcy dorzucili do tego reklamację każdej paczki on,e, z którą allegro nawa.li.ło żądając zwrotu kosztów? Pewnie serwery by padły w 24h. Wszyscy nauczyli się, że są zlewani i zaczęli odpuszczać własne prawa.
To nie dotyczy tylko sprzedających.
Co było gdyby do tego dorzucili się kupujący z reklamacjami na doprowadzenie do niekorzystnego rozporządania mieniem i żądaniem zwrotu tego co przepłacili z winy allegro??? Bo tym na dobrą sprawę jest łączenie produktów. Wszyscy jesteśmy w czarnej ... I wszyscy zmęczeni zlewającymi odpowiedziami na to pozwalamy.
@MiMary @_HolaOla_ Dalej chyba nie rozumiecie o co nam chodzi. Problem nie leży w tym, czy wyliczenia Waszych "obiektywnych algorytmów" są prawidłowe, czy nie, tylko w tym, że one nie są nikomu do niczego nie potrzebne - a często okazują się nawet szkodliwe.
Proszę przywrócić czasy deklarowane przez sprzedawcę - i problem, który stworzyliście, sam się rozwiąże
Nadal nie rozumiesz nie możecie brać pod uwagę czegoś czego nie macie. Moglibyście to zrobić gdyby system zaliczał oznaczenie przesyłki jako "wysłanej", czy " dostarczonej" ale tego nie robi. Wszystko inne to inna metoda dostawy i inny czas wysyłki. To co wyświetlacie kupującym jest zwyczajnym kłamstwem wynikającym z lenistwa tego kto to projectował. Ja wiem, stażyści tani są...
A teraz przypuśćmy, że wkurzona tą sprawą założę nowe konto tylko dla ofert z przesyłką elektroniczna email. Ustawię wysyłkę na 24h. Nie będzie tam żadnych historycznych wysyłek paczek. A Wasz system nie widzi żadnej wysyłki elektronicznej. Nasuwa się ważne pytanie. Jaki czas dostawy będzie pokazywał klientom system allegro po upłynięciu tego statystycznego miesiąca???? Prosze o konkretną odpowiedź czy to będzie:
- dzień
- tydzień
- rok
- przesyłki nie dostaniesz nigdy.
Kolejne ważne pytanie czy w takim przypadku mam prawo obawiać się blokady środków takiej mają sprzedawcy wysyłający paczki w czasie dłuższym niż 2 tygodnie????
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nadal czekam na odpowiedź na pytanie... Jaki czas dostawy będę miała po upłynięciu statystycznego miesiąca na nowym koncie zawierającym tylko i wyłącznie oferty z przesyłką elektroniczną? Gdy nie będziecie mieć żadnej możliwości wyciągnięcia informacji statystycznych.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AnnaG-Antyki mamy świadomość, że nie każde zamówienie jesteśmy w stanie zaliczyć do Jakości sprzedaży. Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem takich sytuacji. Kiedy uda nam się znaleźć najlepsze rozwiązanie w tym temacie, poinformujemy o tym.
Ależ rozwiązanie istnieje i codziennie je wam podajemy. Wyłączyć to wróżenie z fusów, algorytm wysłać na emeryturę i podawać czas wysyłki taki jaki zadeklarował sprzedawca. Proste jak trzonek od halabardy. Nad czym tu pracować na litośc boską ?
Ale ja teraz nie pytam o to czy rozwiązanie istnieje czy nie. Ja chcę po prostu usłyszeć konkretną odpowiedź, bo nie wiem czy zakładać takie konto czy nie? Przy obecnych informacjach to może być wszystko od 24h do paczki nie dostaniesz nigdy. Jeśli to będzie opcja pierwsza to wolę do tego osobne konto, jeśli druga to jednak nie. Chyba wiecie co pokaże Wasz własny algorytm? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_