anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
astrolog_2012
#9 Pomysłodawca#

Mam jedno konto główne i dwa dodatkowe konta do głównego. Uzupełniłem wymagane dane na wszystkich kontach , dostałem potwierdzenia (zawsze wysyłane na konto główne) a teraz po jakimś sugerowanym terminie mam zablokowane wypłaty na jednym z kont za brak uzupełnienia danych w terminie. W Pomocy nie przewidziano tabelki na DAC7. Czy macie państwo jakieś sugestie jak z tego wyjśc?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@astrolog_2012 Najlepiej napisz do nas przez formularz, z konta, którego dotyczy problem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
astrolog_2012
#9 Pomysłodawca#

Brak rubryk dot. DAC 7

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@astrolog_2012 Wybierz inny temat. Zostaniesz odpowiednio pokierowany. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
astrolog_2012
#9 Pomysłodawca#

Juz jest OK. Trzeba wejśc w "sprzedaż" i "finanse" i tam uzupełnic dane a nie uzupełniac w powiadomieniach z poczty.

oznacz moderatorów