anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD nie odebrało wszystkich przesyłek

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Witam

Mamy powtarzający się problem z DPD.

Kurierka z którą współpracujemy - a z której pracy jesteśmy zadowoleni - co jakiś czas nie jest w stanie zabrać wszystkich przesyłek. Pakujemy na samochód ile się da i czekamy na kolejny transport który czasami przyjedzie, a czasami nie. W tym momencie mamy kolejny piątek gdzie nie wszystkie paczki zostały zabrane - zostało dokładnie 15 przesyłek.

Tolerowaliśmy to ponieważ zdarzało się to dość rzadko, jednak widzimy, że problem się nasila.

Jak możemy rozwiązać ten problem?

Numery paczek:

1003086009901U
1003034060563U
1003033669992U
1003033018648U
1003033018789U
1003032284309U
1003031879819U
1003031529328U
1003030748292U
1003030019160U
1003029539884U
1003028863809U
1003027930124U
1003027204196U
1003028003350U

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

fox_paws
#13 Ambasador#

Zrezygnować z DPD. W ciągu pół roku przewinęło się już kilku kurierów. Pojeżdżą miesiąc-dwa i uciekają gdzie indziej. O czymś to świadczy.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car Weryfikuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car zamówiłeś podjazd do każdej paczki, więc kurier powinien być przygotowany na taką sytuację. Doradca konsultuję z DPD dla Ciebie tę sprawę w zgłoszeniu 45379174. Od razu zleci wykluczenie zamówień z jakości jeśli potwierdzi ich winę.

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Czy wiadomo jak sprawa się ma?
Czy paczki zostały wykluczone z jakości?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car tak, zostały wykluczone. Otrzymałeś w tej sprawie wiadomość e-mail (sprawa nr 45379174, 14.10.2024 g. 14:54). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Super! Dziękuję.

oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Niestety wczoraj sytuacja się powtórzyła.

"Nasza" kurierka nie dała rady wszystkiego zabrać.
Kilka godzin później przyjechał kurier i też nie zmieścił wszystkiego.

Numery przesyłek:

1003351391977U
1003353174663U
1003355342081U
1003359938788U
1003360381720U
1003361228967U
1003361625423U
1003361981931U

 

Proszę o interwencję.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car Proszę, napisz o tym w kontynuacji korespondencji numer 45379174 - dzięki temu doradcy od razu otrzymają informacje na temat zdarzenia i ponowią kontakt z przewoźnikiem w tej sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Witam

Mamy taki problem, że pomimo zgłaszania przesyłek których kurier nie odebrał w terminie w raporcie widnieją jako liczone do jakości sprzedaży.
Będzie tego ponad 20 przesyłek.

Mimo, że opóźnienia wynikają z nieogarnięcia przez DPD i wszystkie przesyłki zgłaszamy nasz wskaźnik wysłanych w terminie wciąż spada.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Elo-Car Napiszcie o tym proszę w korespondencji mailowej, w której zgłosiliście zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Elo-Car
#8 Zapaleniec#

Tego dotyczy problem, że zgłaszamy tam wszystkie takie paczki a mimo to nie wszystkie są wyjęte z jakości sprzedaży. 

Nawet przestano nam odpisywać na zgłoszenia.

oznacz moderatorów