Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam, mam pewien problem. Po raz drugi na moje konto nałożona została weryfikacja. Allegro chce się upewnić, czy to ja korzystam z konta i czy posiadam produkty, które sprzedaję.
Musiałem wysłać:
Oczywiście, wszystko przesłałem, gdyż nie mam nic do ukrycia, a zależy mi na dalszej sprzedaży. Jednak pojawiły się problemy.
Allegro odpisało, że sprawdziło dokumenty i że muszę teraz poczekać 24 godziny od zamknięcia ostatniej dyskusji. Nie byłoby żadnego problemu, lecz obawiam się, że takie dyskusje mogą zacząć się pojawiać. Dzisiaj, na przykład, pojawiła się jedna, w której kupujący chce zwrot środków, ponieważ widzi, że konto jest zawieszone i boi się, że w razie czego nie otrzyma pomocy. W wiadomościach klienci piszą, że nie mam ofert i uciekam z Allegro, co jest zupełnie nieprawdą, i każdemu klientowi muszę się głupio tłumaczyć.
Co mam zrobić w takim przypadku? Obawiam się, że ten proces może się ciągnąć nieskończenie długo. Może ktoś tutaj pomoże mi coś z tym zrobić, bo z osobą na mailu nie mogę się dogadać po przedstawieniu sytuacji.
@dziaduuuu przykro mi, ale nie jestem w stanie pomóc w tej sytuacji.
Kwestię blokady możesz wyjaśnić tylko z działem bezpieczeństwa, prowadzisz już z korespondencję na ten temat, więc muszę poprosić o Twoją cierpliwość.