anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dwa zwroty do tego samego zamówienia, a zwrot prowizji i opłaty Smart

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Cześć,

 

Mam pytanie dotyczące sytuacji następującej:

- Klient kupuje 6 sztuk towaru

- Po odbiorze zgłasza zwrot 3, odsyła darmowym zwrotem

- oddajemy pieniądze, dostajemy zwrot prowizji

- klient znowu zgłasza zwrot, tym razem reszty zamówienia, odsyła na swój koszt

- zwracamy resztę pieniędzy za pomocą Allegro

 

I tutaj pytanie: czy dostaniemy zwrot prowizji i partycypacji w kosztach Smart? Niestety, ale nie mam możliwości ponownego złożenia wniosku o zwrot prowizji, bo już jeden raz składałem. Prowizję zwrócono nam za połowę zamówienia, a została jeszcze połowa plus koszty Smart, bo finalnie zwrócono całe zamówienie. 

 

Zamówienie nr: b4e65620-8918-11f0-9663-29033773bab5

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

AutoEra_pl
#11 Animator

@foto-hurtownia my ręcznie występowaliśmy o zwrot przez formularz

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów