Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam pytanie dotyczące sytuacji następującej:
- Klient kupuje 6 sztuk towaru
- Po odbiorze zgłasza zwrot 3, odsyła darmowym zwrotem
- oddajemy pieniądze, dostajemy zwrot prowizji
- klient znowu zgłasza zwrot, tym razem reszty zamówienia, odsyła na swój koszt
- zwracamy resztę pieniędzy za pomocą Allegro
I tutaj pytanie: czy dostaniemy zwrot prowizji i partycypacji w kosztach Smart? Niestety, ale nie mam możliwości ponownego złożenia wniosku o zwrot prowizji, bo już jeden raz składałem. Prowizję zwrócono nam za połowę zamówienia, a została jeszcze połowa plus koszty Smart, bo finalnie zwrócono całe zamówienie.
Zamówienie nr: b4e65620-8918-11f0-9663-29033773bab5
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@foto-hurtownia my ręcznie występowaliśmy o zwrot przez formularz