anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Eksport plików CSV z Shopera

pikset
#7 Wielbiciel#

Wgrywam plik produktowy CSV z sklepu Shoper na Allegro, zeby wystawic produkty.
Plik wygenerowany poprawnie, ilość produktów się zgadza, ale wciąż jest błąd.

Zmień nazwy kolumn

Nie udało nam się automatycznie rozpoznać kolumn w pliku. Abyśmy mogli to zrobić, nazwij kolumny w Twoim pliku zgodnie z poniższą tabelą.
oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37

pikset
#7 Wielbiciel#

Nie potwierdzacie błędu bo szybko go naprawiliście haha poprostu żenada, że nawet sie nie przyznacie do tego.. na powyższym zdjęciu widać (niestety bez daty i godziny, ale można do tego dojsc po szczegółach wykonania prntscreena), że w polu Firma jest status - NIE, oraz jest to jedyne pole wymagane do otrzymania monet. Dzisiaj już jest status Firmy - TAK i nagle doszły dwa dodatkowe pola wymagane do otrzymania monet, które są zawarte w regulaminie. Co powiecie na to?allegro5.pngallegro6.png

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

I jaka odpowiedź?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset W związku z informacją o braku konta firmowego? Nie potwierdziliśmy błędu. Sam również zgłosiłeś, że problem nie występuje. 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

A to, że brak statusu konta firmowego, kiedy się je posiada to nie błąd? Dobitnie pokazane na screenie. Problem nie występuje, bo jak równiez widać na screenach usuneliście bład.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Obecnie problem nie występuje. Być może były to chwilowe zakłócenia z przetwarzaniem danych w systemie lub błąd przeglądarki. 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Kolejne pytanie odnośnie Abonamentu Profesjonalnego w pakiecie powitalnym. Jest on darmowy przez pierwsze 30 dni od aktywacji czy 90 dni jak cały pakiet powitalny ?
Drugie pytanie odnośnie jakości sprzedaży:
Terminowe odpowiedzi do klientów oraz czas odpowiedzi. Od miesiąca mamy 0% oraz średni czas odpowiedzi ponad 50h, mimo, że mamy odpowiedzi dodane zaraz po zadaniu pytania przez klientów. Nasz wynik przez to wygląda tak:

-642 / 1000
Wymaga poprawy
Co zapewne ma wpływ również na wyświetlenia produktów.
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Cześć. Abonament Profesjonalny jest darmowy przez 30 dni. Pamiętaj proszę, że trzeba go samodzielnie wyłączyć, bo przedłużenie nastąpi automatycznie i zostanie pobrana opłata. 

Wyniki w jakości dotyczą ostatnich 30 dni. Twoje wyniki są spowodowane opóźnioną odpowiedzią na pytanie klienta z 9 grudnia (odpowiedzi udzieliłaś 13 grudnia, po ponad 50 godzinach od zadania pytania). 

 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Odnośnie Abonamentu Profesjonalnego znalazłem informację, z czego wynika, że 90 dni. Nigdzie nie widzę informacji, że 30 dni. Proszę o pilną informację.

 

allegro print sreen-01.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pikset Ponieważ z Abonamentu możesz korzystać w ramach jednej opłaty przez 30 dni. W przypadku Pakietu Powitalnego ta opłata jest w 100% pokrywana przez nas. 

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Nie rozumiem, dziś o 13:00 abonament się automatycznie przedłużył i pisze 0,00 zł, z czego wynika, że nadal jest darmowy. Abonament profesjonalny jest darmowy przez 30 czy 90 dni? Proszę o wyjaśnienie: co to znaczy w ramach jednej opłaty przez 30 dni?  Poniżej print screen:

allegro print sreen-02-01.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pikset opłata jest pobierana co 30 dni, czyli w ramach jednej opłaty Pakiet jest aktywny przez 30 dni, natomiast przepraszam za początkowe wprowadzenie w błąd - zniżka na Abonament profesjonalny w ramach Pakietu powitalnego trwa 90 dni od momentu pojawienia się zniżek w Centrum zniżek (nie od momentu ich aktywacji).  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#
Obowiązuje do 28 lut 2023, 23:59
Pakiet Powitalny

W ramach akcji promocyjnej pozostało do wykorzystania: Opłata za wyróżnienie: 29
Dnia 18 stycznia jeden z produktów "dodał się" do wyróżnionych, nie wiem jakim cudem, tym bardziej, że została naliczona opłata?
To samo tyczy się nadchodzących naliczeń opłat za wystawienie, które pokazuje z datą 24-29 stycznia, mimo że mamy pakiet ważny do 28 lutego?
Kolejne błędy?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pikset Jeśli zauważyłeś błędnie naliczone opłaty, podaj przykłady konkretnych ofert, których dotyczy ten problem w wiadomości napisanej przez ten formularz. Specjaliści zweryfikują zasadność naliczeń i podejmą decyzję w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Kolejne pytanie o Jakość Sprzedaży:
Spadły nam punkty za wystawienie numeru do śledzenia paczki oraz dostawę 1 dzień po terminie. To oznacza, że przez kolejne 30 dni będziemy "karani" obniżeniem tej jakości sprzedaży i gorszym pozycjonowaniem ofert?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pikset z tego, co widzę w Twoim panelu Jakości sprzedaży, to w ogóle jest problem z uzupełnianiem numerów przesyłek w terminie i wysyłkę w terminie. 
Sprawdź to proszę w tej zakładce. Czy udostępniasz numery przesyłek kupującym?  
Tutaj znajdziesz informacje na temat tej miary u co robić, aby podnieść wyniki. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

To swoją drogą jest kolejny błąd u was. Wszystkie numery przesyłek mamy uzupełniane odrazu po otrzymaniu go, tak jak i status wysłane/odebrane, a bardzo często jest tak, że status ten trzeba ustawiać ponownie.

oznacz moderatorów

pikset
#7 Wielbiciel#

Pozostanę w temacie tym samym, bo jak zawsze chcemy coś nowego dodać/zmienić to są błędy.|
Tym razem Allegro Smart dla sprzedających. Cięzko znaleźć jakieś informację, jedynie wśród zapytań innych sprzedawców. Oczywiście jeśli jestem kupującym to Smart załatwiony w 2 min, ale jeśli ktoś sprzedaje na Allegro to jak nie 1000 opłat różnych to jeszcze problem z informacjami - https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart
Przeczytałem poradnik, "sprawdziłem koniecznie" porady z niego. Co dalej?allegro10000.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pikset warunki dotyczące sprzedającego są spełnione, ale w ofertach nie masz odpowiednich metod i cenników dostawy oraz uzupełnionych warunków zwrotów, dlaczego nie masz Smart w ofertach. 
Dla sprzedających z kontem firmowym warunki to przynajmniej jedna z tych metod dostawy:

  • Allegro Kurier DPD
  • Allegro Kurier DHL
  • Allegro Pocztex Kurier 48
  • Allegro Kurier Pocztex
  • Allegro Kurier UPS
  • Allegro Przesyłka polecona

A tutaj znajdziesz przedziały cenpowe jakie możesz ustawić, aby oferty były Smart!, tutaj natomiast artykuł rozliczeniach za takie przesyłki. 

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów