Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie potwierdzacie błędu bo szybko go naprawiliście haha poprostu żenada, że nawet sie nie przyznacie do tego.. na powyższym zdjęciu widać (niestety bez daty i godziny, ale można do tego dojsc po szczegółach wykonania prntscreena), że w polu Firma jest status - NIE, oraz jest to jedyne pole wymagane do otrzymania monet. Dzisiaj już jest status Firmy - TAK i nagle doszły dwa dodatkowe pola wymagane do otrzymania monet, które są zawarte w regulaminie. Co powiecie na to?
I jaka odpowiedź?
@pikset W związku z informacją o braku konta firmowego? Nie potwierdziliśmy błędu. Sam również zgłosiłeś, że problem nie występuje.
A to, że brak statusu konta firmowego, kiedy się je posiada to nie błąd? Dobitnie pokazane na screenie. Problem nie występuje, bo jak równiez widać na screenach usuneliście bład.
@pikset Obecnie problem nie występuje. Być może były to chwilowe zakłócenia z przetwarzaniem danych w systemie lub błąd przeglądarki.
Kolejne pytanie odnośnie Abonamentu Profesjonalnego w pakiecie powitalnym. Jest on darmowy przez pierwsze 30 dni od aktywacji czy 90 dni jak cały pakiet powitalny ?
Drugie pytanie odnośnie jakości sprzedaży:
Terminowe odpowiedzi do klientów oraz czas odpowiedzi. Od miesiąca mamy 0% oraz średni czas odpowiedzi ponad 50h, mimo, że mamy odpowiedzi dodane zaraz po zadaniu pytania przez klientów. Nasz wynik przez to wygląda tak:
@pikset Cześć. Abonament Profesjonalny jest darmowy przez 30 dni. Pamiętaj proszę, że trzeba go samodzielnie wyłączyć, bo przedłużenie nastąpi automatycznie i zostanie pobrana opłata.
Wyniki w jakości dotyczą ostatnich 30 dni. Twoje wyniki są spowodowane opóźnioną odpowiedzią na pytanie klienta z 9 grudnia (odpowiedzi udzieliłaś 13 grudnia, po ponad 50 godzinach od zadania pytania).
Odnośnie Abonamentu Profesjonalnego znalazłem informację, z czego wynika, że 90 dni. Nigdzie nie widzę informacji, że 30 dni. Proszę o pilną informację.
@pikset Ponieważ z Abonamentu możesz korzystać w ramach jednej opłaty przez 30 dni. W przypadku Pakietu Powitalnego ta opłata jest w 100% pokrywana przez nas.
Nie rozumiem, dziś o 13:00 abonament się automatycznie przedłużył i pisze 0,00 zł, z czego wynika, że nadal jest darmowy. Abonament profesjonalny jest darmowy przez 30 czy 90 dni? Proszę o wyjaśnienie: co to znaczy w ramach jednej opłaty przez 30 dni? Poniżej print screen:
@pikset opłata jest pobierana co 30 dni, czyli w ramach jednej opłaty Pakiet jest aktywny przez 30 dni, natomiast przepraszam za początkowe wprowadzenie w błąd - zniżka na Abonament profesjonalny w ramach Pakietu powitalnego trwa 90 dni od momentu pojawienia się zniżek w Centrum zniżek (nie od momentu ich aktywacji).
W ramach akcji promocyjnej pozostało do wykorzystania: Opłata za wyróżnienie: 29
Dnia 18 stycznia jeden z produktów "dodał się" do wyróżnionych, nie wiem jakim cudem, tym bardziej, że została naliczona opłata?
To samo tyczy się nadchodzących naliczeń opłat za wystawienie, które pokazuje z datą 24-29 stycznia, mimo że mamy pakiet ważny do 28 lutego?
Kolejne błędy?
@pikset Jeśli zauważyłeś błędnie naliczone opłaty, podaj przykłady konkretnych ofert, których dotyczy ten problem w wiadomości napisanej przez ten formularz. Specjaliści zweryfikują zasadność naliczeń i podejmą decyzję w tej sprawie.
Kolejne pytanie o Jakość Sprzedaży:
Spadły nam punkty za wystawienie numeru do śledzenia paczki oraz dostawę 1 dzień po terminie. To oznacza, że przez kolejne 30 dni będziemy "karani" obniżeniem tej jakości sprzedaży i gorszym pozycjonowaniem ofert?
@pikset z tego, co widzę w Twoim panelu Jakości sprzedaży, to w ogóle jest problem z uzupełnianiem numerów przesyłek w terminie i wysyłkę w terminie.
Sprawdź to proszę w tej zakładce. Czy udostępniasz numery przesyłek kupującym?
Tutaj znajdziesz informacje na temat tej miary u co robić, aby podnieść wyniki.
To swoją drogą jest kolejny błąd u was. Wszystkie numery przesyłek mamy uzupełniane odrazu po otrzymaniu go, tak jak i status wysłane/odebrane, a bardzo często jest tak, że status ten trzeba ustawiać ponownie.
Pozostanę w temacie tym samym, bo jak zawsze chcemy coś nowego dodać/zmienić to są błędy.|
Tym razem Allegro Smart dla sprzedających. Cięzko znaleźć jakieś informację, jedynie wśród zapytań innych sprzedawców. Oczywiście jeśli jestem kupującym to Smart załatwiony w 2 min, ale jeśli ktoś sprzedaje na Allegro to jak nie 1000 opłat różnych to jeszcze problem z informacjami - https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart
Przeczytałem poradnik, "sprawdziłem koniecznie" porady z niego. Co dalej?
@pikset warunki dotyczące sprzedającego są spełnione, ale w ofertach nie masz odpowiednich metod i cenników dostawy oraz uzupełnionych warunków zwrotów, dlaczego nie masz Smart w ofertach.
Dla sprzedających z kontem firmowym warunki to przynajmniej jedna z tych metod dostawy:
A tutaj znajdziesz przedziały cenpowe jakie możesz ustawić, aby oferty były Smart!, tutaj natomiast artykuł rozliczeniach za takie przesyłki.