Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, allegro przysłało mi wiadomość, że do 30 września muszę zaktualizować informacje o zwrotach inaczej nie będę mógł ani wystawiać nowych ofert ani edytować obecnych. Problem jest taki, że nie przyjmuję zwrotów (nie jestem przedsiębiorcą). W momencie kiedy w formularzu zaznaczam "ograniczona możliwość lub brak możliwości" nie przechodzi mi dalej bo muszę coś wybrać co jest niezgodne z tym, że nie przyjmuję zwrotów.
Dodatkowo mam wpisany adres do zwrotów i informację o 14 dniach. Nic takiego nigdy nie wpisywałem i nie wiem skąd takie informacje są.
Jak usunąć możliwość zwrotów? Bo nigdzie takiej opcji nie mam
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam,
od 30 września Allegro wymaga ustawienia w ofertach warunków zwrotu jednak z tego co widzę w formularzu zwrotów przy opcji "Brak lub ograniczoną możliwość zwrotu" nie ma do wyboru powodu "Sprzedający nie jest przedsiębiorcą". A regulamin Allegro mówi jasno:
"Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: jest osobą prywatną, czyli nie prowadzi działalności gospodarczej lub zawodowej (przyjęcie zwrotu zależy wtedy tylko od jego dobrej woli) (...)"
Jak to ustawić w przypadku gdy sprzedający jest osobą prywatną i nie przyjmuje zwrotów? Jedną z kropek (powód) trzeba w formularzu zaznaczyć.
@mudol, @wicekdw - omyłkowo do części sprzedających, którzy mają konta prywatne, zaadresowaliśmy wiadomość o konieczności aktualizacji warunków zwrotów. Sprzedający, którzy są osobami prywatnymi i nie udostępniają zwrotów, nie muszą nic robić. 🙂
@mudol, z tego, co widzę, nie podpiąłeś ofert pod warunki zwrotów. Natomiast jeśli Ty widzisz w zakładce Warunki zwrotów jakieś warunki zwrotów, prześlij, proszę, zrzut ekranu, który to ukazuje. Zweryfikuję to. 🙂
O.K. dzięki. Czyli rozumiem, że w moim przypadku jako osoby prywatnej sprzedającej głównie własne używane drobiazgi mogę po prostu pozostawić "warunki zwrotu" puste i nadal to będzie działać, tak? Czyli nie muszę sobie utworzyć w formularzu nowej opcji "Brak możliwości zwrotu". Dobrze rozumiem?
@wicekdw, tak. 🙂
Dzięki za wyjaśnienie, wszystko jasne. Mam nadzieję, że tak to właśnie będzie działać po 30 września 😉
Tak, dostałem tez maila z przeprosinami i informacją o omyłkowej wysyłce.
W zwrotach mam pusto więc chyba jest ok.
Temat uważam za rozwiązany.
Dzień dobry,
allegro przysłało mi wiadomość e-mail, że do 30 września muszę zaktualizować informacje o zwrotach, inaczej nie będę mógł ani wystawiać nowych ofert ani edytować obecnych. Problem jest taki, że nie przyjmuję zwrotów, ponieważ nie jestem przedsiębiorcą (mam na allegro konto zwykłe).
Kiedy w formularzu szablonu zwrotu zaznaczam "ograniczona możliwość lub brak możliwości" nie przechodzi mi dalej bo muszę wybrać jakiś powód, a nie ma do wyboru, że jestem osobą prywatną, są tylko konkretne sytuacje (ze względu na higienę, zabezpieczone opakowanie, produkty o zmiennej wartości, etc.) co jest niezgodne ze stanem rzeczywistym.
Jak w takim razie usunąć możliwość zwrotów? Bo nigdzie takiej opcji nie mam i na ten moment utworzyłem warunki zwrotu z zaznaczoną jedną z opcji, ale nie jest to zgodne ze stanem faktycznym i tylko wprowadza ewentualnych Kupujących w błąd - powinna być tam jawna opcja, że osoba prywatna nie przyjmuje zwrotów, wtedy nie byłoby problemu.
@MatiOti, zwróć, proszę uwagę, na tą tę odpowiedź: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/email-od-allegro-z-pro%C5%9Bb%C4... 🙂
Tak, dziękuję, właśnie już zauważyłem ten drugi post - czyli zakładam, że też byłem z grupie "omyłkowych" adresatów i mogę skasować te warunki zwrotów, które przygotowałem z powodami wybranymi z listy, bez zagrożenia zablokowania ofert czy konta po 30 września?
@MatiOti, dokładnie. Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna, nie musisz ustawiać warunków zwrotów w ofertach.
@mr_oma- bardzo dziękuję za szybką odpowiedź