anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Email od allegro z prośbą o aktualizację Zwrotów

MAMY ROZWIĄZANIE!
mudol
#11 Animator#

Witam, allegro przysłało mi wiadomość, że do 30 września muszę zaktualizować informacje o zwrotach inaczej nie będę mógł ani wystawiać nowych ofert ani edytować obecnych. Problem jest taki, że nie przyjmuję zwrotów (nie jestem przedsiębiorcą). W momencie kiedy w formularzu zaznaczam "ograniczona możliwość lub brak możliwości" nie przechodzi mi dalej bo muszę coś wybrać co jest niezgodne z tym, że nie przyjmuję zwrotów.

Dodatkowo mam wpisany adres do zwrotów i informację o 14 dniach. Nic takiego nigdy nie wpisywałem i nie wiem skąd takie informacje są.

Jak usunąć możliwość zwrotów? Bo nigdzie takiej opcji nie mam

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
wicekdw
#12 Orędownik#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Witam,

od 30 września Allegro wymaga ustawienia w ofertach warunków zwrotu jednak z tego co widzę w formularzu zwrotów przy opcji "Brak lub ograniczoną możliwość zwrotu" nie ma do wyboru powodu "Sprzedający nie jest przedsiębiorcą". A regulamin Allegro mówi jasno:  

"Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: jest osobą prywatną, czyli nie prowadzi działalności gospodarczej lub zawodowej (przyjęcie zwrotu zależy wtedy tylko od jego dobrej woli) (...)"

Jak to ustawić w przypadku gdy sprzedający jest osobą prywatną i nie przyjmuje zwrotów? Jedną z kropek (powód) trzeba w formularzu zaznaczyć.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mudol@wicekdw - omyłkowo do części sprzedających, którzy mają konta prywatne, zaadresowaliśmy wiadomość o konieczności aktualizacji warunków zwrotów. Sprzedający, którzy są osobami prywatnymi i nie udostępniają zwrotów, nie muszą nic robić. 🙂

@mudol, z tego, co widzę, nie podpiąłeś ofert pod warunki zwrotów. Natomiast jeśli Ty widzisz w zakładce Warunki zwrotów jakieś warunki zwrotów, prześlij, proszę, zrzut ekranu, który to ukazuje. Zweryfikuję to. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
wicekdw
#12 Orędownik#

O.K. dzięki. Czyli rozumiem, że w moim przypadku jako osoby prywatnej sprzedającej głównie własne używane drobiazgi mogę po prostu pozostawić "warunki zwrotu" puste i nadal to będzie działać, tak? Czyli nie muszę sobie utworzyć w formularzu nowej opcji "Brak możliwości zwrotu". Dobrze rozumiem?

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wicekdw, tak. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
wicekdw
#12 Orędownik#

Dzięki za wyjaśnienie, wszystko jasne. Mam nadzieję, że tak to właśnie będzie działać po 30 września 😉

oznacz moderatorów
mudol
#11 Animator#

Tak, dostałem tez maila z przeprosinami i informacją o omyłkowej wysyłce.

W zwrotach mam pusto więc chyba jest ok.

Temat uważam za rozwiązany.

oznacz moderatorów
MatiOti
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

allegro przysłało mi wiadomość e-mail, że do 30 września muszę zaktualizować informacje o zwrotach, inaczej nie będę mógł ani wystawiać nowych ofert ani edytować obecnych. Problem jest taki, że nie przyjmuję zwrotów, ponieważ nie jestem przedsiębiorcą (mam na allegro konto zwykłe).

Kiedy w formularzu szablonu zwrotu zaznaczam "ograniczona możliwość lub brak możliwości" nie przechodzi mi dalej bo muszę wybrać jakiś powód, a nie ma do wyboru, że jestem osobą prywatną, są tylko konkretne sytuacje (ze względu na higienę, zabezpieczone opakowanie, produkty o zmiennej wartości, etc.) co jest niezgodne ze stanem rzeczywistym.

Jak w takim razie usunąć możliwość zwrotów? Bo nigdzie takiej opcji nie mam i na ten moment utworzyłem warunki zwrotu z zaznaczoną jedną z opcji, ale nie jest to zgodne ze stanem faktycznym i tylko wprowadza ewentualnych Kupujących w błąd - powinna być tam jawna opcja, że osoba prywatna nie przyjmuje zwrotów, wtedy nie byłoby problemu.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MatiOti, zwróć, proszę uwagę, na tą tę odpowiedź: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/email-od-allegro-z-pro%C5%9Bb%C4... 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
MatiOti
#8 Zapaleniec#

Tak, dziękuję, właśnie już zauważyłem ten drugi post - czyli zakładam, że też byłem z grupie "omyłkowych" adresatów i mogę skasować te warunki zwrotów, które przygotowałem z powodami wybranymi z listy, bez zagrożenia zablokowania ofert czy konta po 30 września?

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MatiOti, dokładnie. Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna, nie musisz ustawiać warunków zwrotów w ofertach.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
MatiOti
#8 Zapaleniec#

@mr_oma- bardzo dziękuję za szybką odpowiedź

oznacz moderatorów