Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. dostaję takie emaile.
nie widzę u mnie takiego zamówienia
"Dzień dobry,
kontaktuję się z Państwem w sprawie zamówienia 2dfc0e60-20ce-11ef-8257-7de326be2be6
Widzę, że nie odebrali Państwo paczki zwrotnej o numerze A000OY8T14 , dlatego odesłaliśmy ją do naszego magazynu.
Proszę o informację, czy chcieliby Państwo, żebyśmy odesłali paczkę do Państwa?
Jeśli tak, proszę o podanie następujących danych:
- imienia i nazwiska/danych firmy, na które mamy doręczyć przesyłkę;
- pełnego adresu;
- kontaktowego numeru telefonu
Wyślemy przesyłkę ponownie na nasz koszt kurierem DPD w ciągu kilku dni roboczych.
W przypadku niewskazania adresu, na który możemy doręczyć przesyłkę do 24-06-2024 zutylizujemy paczkę.
Oczekując na odpowiedź, życzę wszystkiego dobrego!
Pozdrawiam
// Konrad [edycja]
Zespół Allegro"
@Globall_Company To zamówienie z 2 czerwca, z godz. 12:53. Kupujący: Client:33803610.