Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam. Kupujący wystawił negatywną opinię:
-kupił towar i go odesłał(pieniążki zostały zwrócone natychmiast)
-następnie kupił to samo i wystawił negatywa że towar przyszedł w innym odcieniu niż zamówiony co nie jest prawdą ponieważ już wcześniej zamówił i wiedział jak wygląda i jeszcze oznaczył komentarz że wysłano uszkodzony co również nie jest prawdą (nic nie zgłosił, nie otworzył dyskusji kompletnie zero),obsługa kupującego 1 gwiazdka w momencie gdy towar był wysłany i dostarczony w terminie a za poprzedni zwrot pięniążki wzrócone natychmiast.
Dodam iż jest to inny sprzedawca na allegro, który bardzo dobrze wie co robi i ma mnóstwo negatywów.
Co z tym zrobić ?
Allegro niestety nie ingeruje w "prawdę" komentarzy gdyż są "subiektywną" opinią kupującego. O ile nie zawiera treści obraźliwych oraz słów zakazanych to nic z tym niestety nie zrobisz.
Rozumiem że klient może mieć swoja opinię o danym produkcie,lecz uważam że coś jest nie tak gdyż klient zamówił-zwocił-a potem zamówił drugi raz to samo czyli widział jak wygląda produkt.
skieruj sprawę do uokiku o czyn nieuczciwej konkurencji
@NipponShorty @kadus_ms_fb W zasadzie nie ingeruje, ale jeśli podejrzewasz nieuczciwe działania konkurencji, to można zgłosić do usunięcia.
"wie co robi i ma mnóstwo negatywów."
Czyli typowy Janusz z Allegro.
Podaj jego nick. Ja coś u niego kupię z prywatnego konta.