anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykiety Inpost

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Wygenerowałem etykietę InPost ze złym gabarytem zamiast A powinien być B co mogę w tym przypadku zrobić ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

Anulować!

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Jest to etykieta ze Smartem, po anulowaniu będzie trzeba wygenerować kolejną tym razem płatną?

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

I jak anulować taką etykietę ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie jak anuluje moderacja.

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Nie sprzedaje na Allegro Lokalnie, więc moderacja nic mi nie anuluje.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:61455079 Cześć. Na tym koncie nie widzę żadnej sprzedaży. O jakie zamówienie chodzi? Jeśli o sprzedaż na Allegro Lokalnie, to mogę dla Ciebie anulować tę etykietę. W innym przypadku niestety nie. 

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Nie , nie jest to Allegro Legalnie tylko takie normalne piszę że swojego konta ponieważ nie jestem w pracy. Co mogę w takim przypadku zrobić ? Anulować tą etykietę i zapłacić 9,99zł za nową . Będę się mógł ubiegać o zwrot kosztów ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:61455079 W ramach Smart możesz wygenerować tylko jedną darmową etykietę. Jeśli wybrałeś zły gabaryt, to będziesz musiał opłacić każdą kolejną wygenerowaną etykietę. Możesz też spróbować skontaktować się z kupującym i poprosić go o anulowanie zamówienia, a następnie jego ponowienie. 

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Jak anulować etykietę i wydrukować nowa ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:61455079 Etykiety generujesz w Managerze Paczek InPost czy w narzędziu Wysyłam z Allegro? 

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Manager Paczek InPost

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:61455079 W takim razie kolejną etykietę do tego zamówienia wygenerujesz w zakładce "Wygenerowane" w Import Allegro InPost. Po prostu wyszukaj tam odpowiednie zamówienie. 

Możesz również skontaktować się z InPost zgodnie z sugestią od @Client:44052296 i trzymam kciuki, żeby udało się unieważnić etykietę. 🙂 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak zapłacić, niestety, możesz dogadać się z kupującym. Najlepsze jest anulowanie przez kupującego, nie wpłynie na jakość sprzedaży.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:61455079 napisz do InPost i poproś o zwrot za niewykozystaną etykietę. Gdzieś był wątek że @InPost pisał że można anulować unieważnić i darmowa wysyłka będzie ponownie dostępna.

Bo ta etykieta została wygenerowana i opłacona? 

oznacz moderatorów

Client:61455079
#8 Zapaleniec#

Ta etykieta to Smart, i została już wygenerowana 

oznacz moderatorów