Etykiety Inpost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Wygenerowałem etykietę InPost ze złym gabarytem zamiast A powinien być B co mogę w tym przypadku zrobić ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Anulować!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest to etykieta ze Smartem, po anulowaniu będzie trzeba wygenerować kolejną tym razem płatną?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I jak anulować taką etykietę ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie jak anuluje moderacja.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie sprzedaje na Allegro Lokalnie, więc moderacja nic mi nie anuluje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61455079 Cześć. Na tym koncie nie widzę żadnej sprzedaży. O jakie zamówienie chodzi? Jeśli o sprzedaż na Allegro Lokalnie, to mogę dla Ciebie anulować tę etykietę. W innym przypadku niestety nie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie , nie jest to Allegro Legalnie tylko takie normalne piszę że swojego konta ponieważ nie jestem w pracy. Co mogę w takim przypadku zrobić ? Anulować tą etykietę i zapłacić 9,99zł za nową . Będę się mógł ubiegać o zwrot kosztów ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61455079 W ramach Smart możesz wygenerować tylko jedną darmową etykietę. Jeśli wybrałeś zły gabaryt, to będziesz musiał opłacić każdą kolejną wygenerowaną etykietę. Możesz też spróbować skontaktować się z kupującym i poprosić go o anulowanie zamówienia, a następnie jego ponowienie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak anulować etykietę i wydrukować nowa ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61455079 Etykiety generujesz w Managerze Paczek InPost czy w narzędziu Wysyłam z Allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Manager Paczek InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61455079 W takim razie kolejną etykietę do tego zamówienia wygenerujesz w zakładce "Wygenerowane" w Import Allegro InPost. Po prostu wyszukaj tam odpowiednie zamówienie.
Możesz również skontaktować się z InPost zgodnie z sugestią od @Client:44052296 i trzymam kciuki, żeby udało się unieważnić etykietę. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak zapłacić, niestety, możesz dogadać się z kupującym. Najlepsze jest anulowanie przez kupującego, nie wpłynie na jakość sprzedaży.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61455079 napisz do InPost i poproś o zwrot za niewykozystaną etykietę. Gdzieś był wątek że @InPost pisał że można anulować unieważnić i darmowa wysyłka będzie ponownie dostępna.
Bo ta etykieta została wygenerowana i opłacona?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ta etykieta to Smart, i została już wygenerowana