anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile produktów w paczce

AstraDigital
#8 Zapaleniec#

Jestem początkującym sprzedawcą. Nie bardzo rozumiem jak ustalić w cenniku liczbę sztuk produktu do wysłania w jednej paczce. Przecież to zależy od produktu - mogę wysłać w paczce 1 szt  (przykładowo) drukarki, która jest duża, ale za to mogę w paczce wysłać 50 opakowań patyczków do uszu. Paczka gabarytowo jest ta sama, ale ilość produktów które w niej zmieszczę zależą od wielkości produktu. Czy dla każdego produktu mam ustalać oddzielny cennik i różnicować go według ilości sztuk które zmieszczę w paczce? To wydaje się absurdalne. Ustawiłam, że w 1 paczce 1 produkt, ale właśnie klient kupił 10 szt i zamówił dostawę kurierem i za każdą paczkę muszę zapłacić 15 zł! Czyli 150 zł bezsensownego kosztu, bo i tak całość została zapakowana w jedną przesyłkę... Jak to ogarnąć? Jak to ustawić?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

serwis-texas
#21 Demiurg#

@AstraDigital 

Czy dla każdego produktu mam ustalać oddzielny cennik?

Dokładnie tak. Uwzględniasz przy tym wielkość, możliwość wysłania do automatów, paczkomatów, odbioru w punktach, czy może to door. Uwzględniasz czy ma być SMART na 3 odbiory w punkcie (automaty) czy tylko może dwa kuriery, przykładowa drukarka.

https://help.allegro.com/sell/pl/a/cenniki-dostawy-tworzenie-edycja-i-podmiana-1nPyDZBbPtd

oznacz moderatorów

AstraDigital
#8 Zapaleniec#

Czyli warunkiem oferty smart jest ustawienie w cenniku dostaw 3 opcji odbioru w punckie LUB 2 opcji odbioru kurierem? Nie muszę mieć tego i tego by oferta była smart?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@AstraDigital 

Jeżeli jest ustawiony OwP to musisz mieć:

3 OwP i 2 kuriery

lub

2 kuriery i żadnego OwP. To taki system, jeżeli nie ma żadnego OWP to znaczy że się nie mieści i wtedy 2 kuriery załatwiają SMARTA. Nieoficjalnie, po wejściu delivery wystarczy tylko jeden kurier, bez OwP do SMARTA ale to chyba błąd Allegro 🙂