anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ilość paczek do wysłania

MAMY ROZWIĄZANIE!
karpatio_com
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dzień dobry,

Dlaczego allegro informuje mnie, ze konieczna jest 1 przesyłka podczas gdy klient zamówił 3 przedmioty.

Na jakiej podstawie to system określił?
Gdzie jest błąd?

Chodzi o zamówienie
76d3ef30-f500-11ee-adfc-2b746deac83f

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@karpatio_com Ilość przypisywanych do zamówień przesyłek zależy od tego, jak ustawisz swój cennik dostaw. Tam możesz wprowadzić ilość produktów, która zmieści się w jednej przesyłce. Zrobisz to w zakładce "ustawienia dostawy". 

Jeśli potrzebujesz do tego zamówienia więcej etykiet, możesz je wygenerować, ale będą już w standardowej cenie.

Drugim rozwiązaniem jest poprawienie cennika i poproszenie kupującego o złożenie zamówienia ponownie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
karpatio_com
#8 Zapaleniec#

OK, rozumiem.

Cennik mam ustawiony prawidłowo (tak  myślę).

Jeden produkt waży 31,5 kg to już samo to nie powinno definiować, że paczek powinno być więcej?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@karpatio_com Sprawdziłam to raz jeszcze i widzę, że masz ustawiony sposób łączenia kosztów dostawy, jako "maksymalna cena", czyli w obliczaniu jest brana pod uwagę cena najdroższej przesyłki. Jeśli chcesz, aby do każdego towaru była przydzielana etykieta, zmień ustawienia na sumowanie kosztów dostawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
karpatio_com
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź.

Próbuję znaleźć gdzie zmienić opcję: "ustawiony sposób łączenia kosztów dostawy, jako "maksymalna cena" ale bezkustecznie

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@karpatio_com Najpierw musisz przejść do sekcji "koszty dostawy dla kupującego":

w_kiwi_0-1712558706463.png

 

a następnie zjechać trochę niżej do ustawień sposobu obliczania kosztów dostawy:

w_kiwi_1-1712558748600.png

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
rppf
#12 Orędownik#

Za "cudownych" czasów Allegro pisało się maila do kupującego, wyjaśniało problem, ew. proponowało, jeśli to był w części błąd sprzedawcy - np. podzielenie się kosztami ...no i o dopłatę się prosiło.

Jak kupujący umiał myśleć to raczej szło się dogadać 

Jeżeli w cenniku było, źe w przesyłce 1 sztuka, to niezależnie jak było ustawione wysyłki/liczenie łączne .. to KUPUJĄCY powinien to sprawdzić !

Problemem jest też to, źe wszystko jest poukrywane, a Allegro się czepia, pisania o dostawie w opisie - CO POWINNO BYĆ NORMALNĄ SPRAWĄ !!!

A dziś czasy, że karze się składać nowe zamówienie ...brak słów 😥

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rppf Tutaj zamówienie jest Smart, zatem niezależnie od ustawień sprzedawcy, kupujący ma darmową dostawę. Zasugerowałam złożenie nowego zamówienia, aby sprzedawca nie był stratny i nie musiał dopłacać pełnej ceny dostawy.

To nie jest zadanie kupującego, aby sprawdzać, czy sprzedawca ma prawidłowo ustawiony cennik dostaw. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów