anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ilość paczek do wysłania

MAMY ROZWIĄZANIE!
karpatio_com
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dzień dobry,

Dlaczego allegro informuje mnie, ze konieczna jest 1 przesyłka podczas gdy klient zamówił 3 przedmioty.

Na jakiej podstawie to system określił?
Gdzie jest błąd?

Chodzi o zamówienie
76d3ef30-f500-11ee-adfc-2b746deac83f

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@karpatio_com Ilość przypisywanych do zamówień przesyłek zależy od tego, jak ustawisz swój cennik dostaw. Tam możesz wprowadzić ilość produktów, która zmieści się w jednej przesyłce. Zrobisz to w zakładce "ustawienia dostawy". 

Jeśli potrzebujesz do tego zamówienia więcej etykiet, możesz je wygenerować, ale będą już w standardowej cenie.

Drugim rozwiązaniem jest poprawienie cennika i poproszenie kupującego o złożenie zamówienia ponownie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
karpatio_com
#8 Zapaleniec#

OK, rozumiem.

Cennik mam ustawiony prawidłowo (tak  myślę).

Jeden produkt waży 31,5 kg to już samo to nie powinno definiować, że paczek powinno być więcej?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@karpatio_com Sprawdziłam to raz jeszcze i widzę, że masz ustawiony sposób łączenia kosztów dostawy, jako "maksymalna cena", czyli w obliczaniu jest brana pod uwagę cena najdroższej przesyłki. Jeśli chcesz, aby do każdego towaru była przydzielana etykieta, zmień ustawienia na sumowanie kosztów dostawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
karpatio_com
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź.

Próbuję znaleźć gdzie zmienić opcję: "ustawiony sposób łączenia kosztów dostawy, jako "maksymalna cena" ale bezkustecznie

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@karpatio_com Najpierw musisz przejść do sekcji "koszty dostawy dla kupującego":

w_kiwi_0-1712558706463.png

 

a następnie zjechać trochę niżej do ustawień sposobu obliczania kosztów dostawy:

w_kiwi_1-1712558748600.png

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
rppf
#12 Orędownik#

Za "cudownych" czasów Allegro pisało się maila do kupującego, wyjaśniało problem, ew. proponowało, jeśli to był w części błąd sprzedawcy - np. podzielenie się kosztami ...no i o dopłatę się prosiło.

Jak kupujący umiał myśleć to raczej szło się dogadać 

Jeżeli w cenniku było, źe w przesyłce 1 sztuka, to niezależnie jak było ustawione wysyłki/liczenie łączne .. to KUPUJĄCY powinien to sprawdzić !

Problemem jest też to, źe wszystko jest poukrywane, a Allegro się czepia, pisania o dostawie w opisie - CO POWINNO BYĆ NORMALNĄ SPRAWĄ !!!

A dziś czasy, że karze się składać nowe zamówienie ...brak słów 😥

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rppf Tutaj zamówienie jest Smart, zatem niezależnie od ustawień sprzedawcy, kupujący ma darmową dostawę. Zasugerowałam złożenie nowego zamówienia, aby sprzedawca nie był stratny i nie musiał dopłacać pełnej ceny dostawy.

To nie jest zadanie kupującego, aby sprawdzać, czy sprzedawca ma prawidłowo ustawiony cennik dostaw. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów