Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry !
Kupujący dodał negatywny komentarz z informacją o dostawcy produktów, ponadto nazwał nas nieuczciwymi.
czy taki komentarz kwalifikuje się do usunięcia ?
Z mojego punktu widzenia
Kupujący znalazł identyczny produkt na innym marketplace w niższej cenie, to jest powodem komentarza 🙂
@PanOdSwieczek w sprawie prośby o usunięcie komentarza, możesz skontaktować się z nami przez ten formularz. Komentarz możemy usunąć w określonych przypadkach, o których więcej przeczytasz w tym artykule.
Oczywiście, to wiem. Zapoznałem się z informacjami zawartymi w regulaminie oraz z możliwością zgłoszenia takiej prośby.
Pytanie brzmi czy takie informacje są dozwolone.
to, że produkt X znajduje się na platformie Y jest informacją handlową, czy nią nie jest ?
@PanOdSwieczek Czy możesz wskazać numer zamówienia, którego dotyczy komentarz?
Jest to zamówienie o numerze 89afa680-bc6a-11ef-aa7f-dfba6ff0e602
ja kiedyś zgłaszałam komentarz, że produkt marki A jest lepszy od tego zakupionego B. Zgłoszone, echo nie odpowiedziało.
Nieuczciwe słowo obraźliwe, czy masz coś innego na myśli. Pewnie zależy od kontekstu.
„Bardzo nieuczciwe zachowanie” - cytując, kupujący twierdzi że zamawiamy paczki z serwisu x, następnie przeklejamy etykiety i wysyłamy dalej, co w 100% mija się z prawdą
Tutaj wszystko można napisać jeżeli jesteś kupującym, a zostanie to zaklasyfikowane jako "subiektywny komentarz" Ja kiedyś dostałem taki "Sprzedawca to kanciarz, co prawda nie liczyłem towaru, ale na pewno brakowało" Według serwisu kanciarz nie jest synonimem słowa oszust a reszta to subiektywna ocena.
Kiedyś otrzymaliśmy podobny komentarz, za podanie samej nazwy serwisu **piiip** został usunięty po zgłoszeniu
@PanOdSwieczek konsultuję kwestię wystawionego komentarza i wrócę z informacją.
Super, oczekuje na informacje.