Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
chciałem ustawić warunki zwrotów. Widziałem, że niektórzy sprzedawcy w adresie do zwrotów mają ustawione „Dostępne w e-mailu po zakupie”. Jak można tak to ustawić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
z góry dziękuje za szybką odpowiedź!:)
@visage_wave101 Możesz podać mi przykład oferty, w której widziałeś taki zapis (najlepiej link)?
@visage_wave101 Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@visage_wave101 Taka informacja pojawia się w ofertach wystawionych przez osoby prywatne, kiedy dodają one możliwość zwrotu, choć nie mają takiego obowiązku. Na kontach firmowych ta opcja nie jest dostępna.
Dziękuje Ci bardzo za pomoc. Faktycznie tak to wygląda.