Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Przesyłka została zeskanowana ale drzwiczki się nie otworzyły. Próbowałam dwa razy, i teraz nie mogę jej nadać ponownie bo widnieje już w systemie i wyskakuje błędny nr przesyłki. Chciałam zamówić podjazd kuriera ale to też jest niemożliwe bo już zeskanowane. W jaki sposób mogę teraz wysłać paczkę? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć @wrednaania1, podaj proszę numer przesyłki.
Zgłoszę tę sytuację i postaram się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.
A002GV24V0 Dziękuję
Wracam @wrednaania1, status przesyłki został zresetowany, spróbuj proszę nadać ją ponownie 🙂
Udało się nadać przesyłkę. Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam
Dzień dobry, czy móglby mi Pan pomóc, ponieważ mam taką samą sytuację?
Dzień dobry @Client:114589634! Możesz zadzwonić na infolinię (tel. 616 306 886). Konsultanci będą mogli Ci pomóc, przygotuj tylko proszę numer przesyłki.