Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@DrogeriaRenata doprecyzuj, o jaki opis chodzi? Widzę, że Twoje oferty są w języku polskim.
@N_Nitka28 pewnie jak znam życie to miesza automatyczne tłumaczenie przeglądarki 😄
Pewnikiem masz rację bo któregoś dnia nic nie robiłem i zniknął Angielski. A oni nic z tym nie robią mimo że pisałem na kontakt.
@DrogeriaRenata dziękuję za te przykłady. Już to wyjaśniam.
@DrogeriaRenata zmień proszę w tej zakładce język na polski i daj proszę znać, czy to pomogło.
To nic nie daje.
@DrogeriaRenata Czy możesz przesłać filmik, na którym będzie widoczne, że zmieniasz ustawienia języka, ale nie ma to wpływu na treść komunikatów wyświetlanych w języku angielskim?
Plik prześlij na adres: spolecznosc@allegro.pl, w treści wiadomości podając link do tego wątku z Gadane.
Filmik można wysłać na: [edycja]
@DrogeriaRenata To my prosimy o filmik, żeby móc zweryfikować problem.
Wróciło samo do Polskich wyrażeń.
Wróciło do polskich wyrażeń.
Wróciło do polskich wyrażeń/opisów
@DrogeriaRenata Super, dziękujemy za informację.