Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To jest jakaś parodia. Dlaczego Allegro pozwala na wpisanie przez klienta danych do wysyłki z zagranicznym numerem telefonu, jak później przy generowaniu etykiety inpost wywala błąd - nieprawidłowy numer telefonu, a jak informuje infolinia inpostu obsługiwane są tylko numery na +48.
Co z tym dalej robić?
Napisz do kupującego by podał numer krajowy (o ile posiada) ,lub niech sobie wybierze inną formę dostawy gdzie nie będzie potrzebny numer telefonu do jej nadania.
@Klinikservis Sugeruję bezpośredni kontakt w tej sprawie z klientem. Możliwe, że będzie w stanie podać polski numer telefonu. Jeśli nie, być może uda się Wam ustalić inny sposób finalizacji transakcji.
Oczywiście, że to zrobiłem, wysłałem esemesa na numer, ale nie koniecznie kupujący ma ochotę odpowiedzieć. To przy zakupie aplikacja powinna wymagać polskiego numeru. Ciągle coś zmieniacie, a tak banalnej rzeczy trudno dopracować. Z bzdury tylko problemy i marnowanie czasu. A później Allegro wystawia kary bezpodstawnie i znowu odkręcaj, pisz i gadaj jak **piiip**a z bootami.