anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ustosunkować się do reklamacji gdy klient ociąga sie z odesłaniem towaru ?

ann68
#1 Nowicjusz

W środę 12.11 klient zgłosił reklamacje produktu. Nr seryjny podał dopiero w niedzielę 16.11 br. Po weryfikacji nr seryjnego okazało się że produktu o tym nr seryjnym nie mieliśmy na magazynie, poinformowaliśmy o tym fakcie klienta. Klient upierał się że towar zakupił od nas. Zgodziliśmy się rozpatrzyć reklamację, podesłaliśmy klientowi w poniedziałek 17.11. gotową etykietę. Dziś piątek 21.11.  towar nadal nie wysłany do serwisu. W najbliższa środe 26.11.  mija termin na rozpatrzenie reklamacji. Co w takim przypadku zrobić, jeśli serwis otrzyma za późno reklamowany produkt i nie zdąży go sprawdzić.   @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:74250890
#7 Wielbiciel

Już wcześniej można było wydać decyzję na brak uzupełnienia danych ( numer seryjny).

 

Teraz mimo udostępnienia etykiety nie wysyła, to można też wydać stosowną decyzję na brak udostępnienia z adnotacją - Gdy towar zostanie dostarczony, reklamacja zostanie wznowiona, a towar sprawdzony. 

W sumie istotne też czy jest to transakcja konsumencka, czy nie. 

oznacz moderatorów

ann68
#1 Nowicjusz

Sprzedawca to JDG kupujący osoba fizyczna.

Rozumiem, że możemy reklamacje odrzucić, z adnotacją ze rozpatrzymy po otrzymaniu urządzenia

oznacz moderatorów

Client:74250890
#7 Wielbiciel
  • ,, okazało się że produktu o tym nr seryjnym nie mieliśmy na magazynie, poinformowaliśmy o tym fakcie klienta. Klient upierał się że towar zakupił od nas. Zgodziliśmy się rozpatrzyć reklamację ( tylko ciekawy jestem jak dokładnie wyglądała ta zgoda, jak to brzmiało  (sprawdzimy po odesłaniu?) 
  •  
  • Moim zdaniem, to już tu jest trochę strzał w kolano, że poszła zgoda ( Można poprosić przez czat o weryfikację wpisów w dyskusji , czy możecie dalej wydać decyzję bez konieczności odsyłki na podstawie uzyskanych informacji, czyli numer seryjny), czy są tam deklaracje, które trzeba spełnić ( tak na sucho to można gdybać). 

Kupujący powinien odesłać, a Wy macie wyrobić się z decyzją w ciągu 14 dni, jak nie możecie, bo mimo etykiety nie odesłał, to odrzut z powodu braku udostępnienia towaru do wglądu, a jak odeśle, to zweryfikujecie.

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ann68 Brak numeru seryjnego na magazynie może być dla Was przydatną wskazówką ale w mojej opinii (może być błędna) aby użyć tego jako argumentu ten numer seryjny powinien znajdować się na dokumencie sprzedaży, w treści oferty etc.

Szczerze Ci wierzę, że nie mieliście towaru o takim numerze na magazynie ale nie mając udokumentowane w żaden sposób, że ten konkretny towar z tym konkretnym numerem seryjnym został przekazany temu konkretnemu kupującemu to raczej ciężko będzie się tym podpierać. 


oznacz moderatorów