Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W środę 12.11 klient zgłosił reklamacje produktu. Nr seryjny podał dopiero w niedzielę 16.11 br. Po weryfikacji nr seryjnego okazało się że produktu o tym nr seryjnym nie mieliśmy na magazynie, poinformowaliśmy o tym fakcie klienta. Klient upierał się że towar zakupił od nas. Zgodziliśmy się rozpatrzyć reklamację, podesłaliśmy klientowi w poniedziałek 17.11. gotową etykietę. Dziś piątek 21.11. towar nadal nie wysłany do serwisu. W najbliższa środe 26.11. mija termin na rozpatrzenie reklamacji. Co w takim przypadku zrobić, jeśli serwis otrzyma za późno reklamowany produkt i nie zdąży go sprawdzić. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Już wcześniej można było wydać decyzję na brak uzupełnienia danych ( numer seryjny).
Teraz mimo udostępnienia etykiety nie wysyła, to można też wydać stosowną decyzję na brak udostępnienia z adnotacją - Gdy towar zostanie dostarczony, reklamacja zostanie wznowiona, a towar sprawdzony.
W sumie istotne też czy jest to transakcja konsumencka, czy nie.
Sprzedawca to JDG kupujący osoba fizyczna.
Rozumiem, że możemy reklamacje odrzucić, z adnotacją ze rozpatrzymy po otrzymaniu urządzenia
Kupujący powinien odesłać, a Wy macie wyrobić się z decyzją w ciągu 14 dni, jak nie możecie, bo mimo etykiety nie odesłał, to odrzut z powodu braku udostępnienia towaru do wglądu, a jak odeśle, to zweryfikujecie.
@ann68 Brak numeru seryjnego na magazynie może być dla Was przydatną wskazówką ale w mojej opinii (może być błędna) aby użyć tego jako argumentu ten numer seryjny powinien znajdować się na dokumencie sprzedaży, w treści oferty etc.
Szczerze Ci wierzę, że nie mieliście towaru o takim numerze na magazynie ale nie mając udokumentowane w żaden sposób, że ten konkretny towar z tym konkretnym numerem seryjnym został przekazany temu konkretnemu kupującemu to raczej ciężko będzie się tym podpierać.