Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę wygenerować etykiety wysyłki przez allegro pokazuje mi się komunik @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ at
wciąż wyskakuje informacja o konieczności dodania umowy.
@stokrotka12311 jak dokładnie brzmi ten komunikat i którego zamówienia dotyczy ten problem?
''Dodaj umowę własną '' czy może być przez to że wciąż jest / od tygodnia 'weryfikacja 'konta ?
Jaki przewoźnik, ze smartem , bez?
tak posiadam smart -wczoraj opłaciłam ale nie bardzo rozumiem co i jak z tym smartem .....chciałam nadać paczkę paczkomatem Impostem
przy zamówieniu klikam nadaj paczkę i wyskakuje mi taki komunikat ''Dodaj umowę własną ''
@stokrotka12311 Jaką weryfikację masz na myśli? Twoje konto jest aktywne, firma zweryfikowana. Czy w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia "Umowy własne - wysyłam z Allegro" widzisz dodaną umowę InPost?
Przed dodaniem umowy warto sprawdzić, czy uda się z poziomu innej przeglądarki. Zweryfikuj też, że podajesz prawidłowe dane.
Widzę ...tylko skąd pobiera się ten klucz autoryzacyjny ...w InPost ?
wczoraj długo szukałam i nie wiem
Podaj dane do API ShipX, aby aktywować obsługę przesyłek InPost.
a jak zrobić bez umowy własnej czyli kliknąć 'Nadaj paczkę tj ...wysyłam z allegro ?
robiłam tak na Allegro lokalnie i było ok
@stokrotka12311 Klucz autoryzacyjny znajdziesz w umowie z InPost. Jeśli nie możesz go zlokalizować, to skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Żeby nadawać paczki InPost przez Wysyłam z Allegro musisz mieć umowę własną (i tak, na Allegro Lokalnie nie ma takiej konieczności, ale na allegro.pl trzeba mieć umowę).
Jeśli nie masz umowy i nie chcesz jej podpisywać, to możesz nadawać paczki przez Manager Paczek InPost. Dołączam link do instrukcji: https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro-28.08.pdf
Konto mam aktywne ,ale wpłat ze sprzedaży na moje konto nie ma Weryfikacja trwa.....tak od tygodnia
@stokrotka12311 Przelew do P24 zleciłaś 10 września (czas oczekiwania na weryfikację to 5 dni roboczych), zatem jeśli do poniedziałku konto do wypłat nie zostanie aktywowane, to daj mi znać. 🙂
@stokrotka12311 Cześć, otrzymałam informację, że wypłaty nie są aktywne, ponieważ jesteś w trakcie weryfikacji wniosku o cesję/zbycie konta. Wniosek został utworzony 2023-09-12.
Operator PayU prosi o przesłanie umowy cesji lub informację, czy złożony został poprawnie wniosek — proszę o informację w tej sprawie.
Witam ....oj chyba zle coś ja zrobiłam i nie wiem jak to naprawić 😞
mam działalność gospodarczą od 12-01-23r miałam zawieszoną na parę miesięcy teraz odnowiłam tj 12-09-23r NIC z tą firmą nie zmieniałam , a chyba kliknęłam jakąś zmianę .
Opisałam to na ..Kontakt allegro ...może dostanę jakąś odp