jak wystawić nową ofertę podobną

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak wystawić nową ofertę podobną podmieniam produkt a na końcu wychodzi mi zawsze lista produktów i tyle,
proszę o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@HermeticLED Z opcji Wystaw podobną możesz skorzytsać w sposób opisany tutaj. Jeśli to nie rozwiąże problemu, opisz nieprawidłowości dokłanie i prześlij zrzuty ekranu z widokiem występująych błędów.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wystawiam podobny zmieniam tylko produkt cenę i na końcu mi zawsze wychodzi lista produktów

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@HermeticLED Co się dzieje, kiedy klikasz przycisk "LISTA PRODUKTÓW"?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
muszę potwierdzić pliki cookie i wychodzi mi to samo lista produktów i małym drukiem z napisem wszystkie zmiany zostały zapisane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@HermeticLED Proszę, spróbuj jeszcze po zamknięciu wszystkich dodatkowych kart. Czasami się zdarza, że to jest przyczyną problemu. Jeśli to nie pomoże, skieruję sprawę do działu technicznego.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamknąłem wszystkie karty i nic już od kilku dni próbuje wystawić oferty bez powodzenia od kiedy weszło allegro sales center mam cały czas z tym problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@HermeticLED dziękuję za informacje! Przesłałam zgłoszenie do Działu technicznego.
Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@HermeticLED wracam z odpowiedzią 🙂
Wyłącz proszę automatyczne tłumaczenie na polski w przeglądarce i zmień proszę ustawienia języka na polski bezpośrednio w Sales Center (w menu po lewej stronie, kliknij proszę rozwijane menu przy swoim loginie > "change language" i wybierz proszę polski).
Daj prosze znać, czy to pomogło?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomogło dziękuję bardzo.