Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, próbuje zrozumieć politykę i system allegro i głowa mi pęka. Mam od niedawna sprzedaż na portalu allegro. Udało się sprzedać pierwszy produkt (który nomen omen był promowany i podpijany codziennie) i została wykonana wysyłka w ciągu 1 dnia. Po czym allegro zrobiło nam -240 punktów !!!!!!!! WTF !!!!!! przesyłkę sami nadaliśmy przez aplikacje InPostu, dodaliśmy numer listu przewozowego do zamówienia a finalnie dostaliśmy -240 pkt. Jestem załamany bo allegro nie ma żadnego chatu z pracownikiem jakiejkolwiek pomocy po stronie allegro totalny brak !!!! czy ktoś z Państwa jest wstanie pomóc ?
@kapl123 sprawdziłam wyniki jakości Twojej sprzedaży i -240 punktów odjęliśmy za wskaźnik "wysyłka w terminie". Masz tylko jedno zrealizowane zamówienie, dlatego tych punktów odjęliśmy tak wiele, ale widzę, że paczkę nadałaś w terminie, a opóźnienie wynika z winy przewoźnika. Poprosiłam już o usunięcie tego wyniku z Twoich statystyk, więc na ten moment nie musisz nic więcej robić.
Dziękuje
Kiedy mogę spodziewać się poprawy wyników, czy za każdym razem gdy nadaje sam przesyłkę przez aplikacje przewoźnika będę musiał pisać o poprawę wyników ?
@kapl123 muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, jeszcze nie otrzymałyśmy odpowiedzi w sprawie wykluczenia. Jeśli przesyłki nadajesz przez Manager paczek i importujesz dane zamówień z Allegro, to otrzymujemy statusy przesyłek.
Wyjaśniamy, dlaczego tutaj to nie zadziałało, więc wrócimy z informacjami i to pozwoli ustalić jak nadawać paczki w przyszłości, abyś nie miał odejmowanych punktów.
Przesyłki nadaje przez aplikacje InPost, wpisując ręcznie dane i po opłaceniu przesyłki dodaje numer przesyłki do danego zamówienia. Proszę również o informacje co z wykupionym wyróżnieniem i promowaniem danego ogłoszenia. Przez to iż poziom mojej jakości spadł tak nisko moje ogłoszenie jest dosłownie nie widoczne mimo wykupionych dodatkowych usług które miały podbijać.