Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, próbuje zrozumieć politykę i system allegro i głowa mi pęka. Mam od niedawna sprzedaż na portalu allegro. Udało się sprzedać pierwszy produkt (który nomen omen był promowany i podpijany codziennie) i została wykonana wysyłka w ciągu 1 dnia. Po czym allegro zrobiło nam -240 punktów !!!!!!!! WTF !!!!!! przesyłkę sami nadaliśmy przez aplikacje InPostu, dodaliśmy numer listu przewozowego do zamówienia a finalnie dostaliśmy -240 pkt. Jestem załamany bo allegro nie ma żadnego chatu z pracownikiem jakiejkolwiek pomocy po stronie allegro totalny brak !!!! czy ktoś z Państwa jest wstanie pomóc ?
@kapl123 sprawdziłam wyniki jakości Twojej sprzedaży i -240 punktów odjęliśmy za wskaźnik "wysyłka w terminie". Masz tylko jedno zrealizowane zamówienie, dlatego tych punktów odjęliśmy tak wiele, ale widzę, że paczkę nadałaś w terminie, a opóźnienie wynika z winy przewoźnika. Poprosiłam już o usunięcie tego wyniku z Twoich statystyk, więc na ten moment nie musisz nic więcej robić.
Dziękuje
Kiedy mogę spodziewać się poprawy wyników, czy za każdym razem gdy nadaje sam przesyłkę przez aplikacje przewoźnika będę musiał pisać o poprawę wyników ?
@kapl123 muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, jeszcze nie otrzymałyśmy odpowiedzi w sprawie wykluczenia. Jeśli przesyłki nadajesz przez Manager paczek i importujesz dane zamówień z Allegro, to otrzymujemy statusy przesyłek.
Wyjaśniamy, dlaczego tutaj to nie zadziałało, więc wrócimy z informacjami i to pozwoli ustalić jak nadawać paczki w przyszłości, abyś nie miał odejmowanych punktów.
Przesyłki nadaje przez aplikacje InPost, wpisując ręcznie dane i po opłaceniu przesyłki dodaje numer przesyłki do danego zamówienia. Proszę również o informacje co z wykupionym wyróżnieniem i promowaniem danego ogłoszenia. Przez to iż poziom mojej jakości spadł tak nisko moje ogłoszenie jest dosłownie nie widoczne mimo wykupionych dodatkowych usług które miały podbijać.
@kapl123 wykluczyliśmy to zamówienie z Twojej jakości sprzedaży.
Abyśmy otrzymywali statusy zamówiń nadawanych w Managerze InPost (lub innych zewnętrznych narzędziach) konieczne jest przekazywanie poprawnego, indywidualnego adresu e-mail kupującego (tutaj więcej informacji na ten temat).
W przypadku Managera InPost możesz korzystać z importu zamówień i wtedy te dane sczytają się same.
Dobrze jedna wysyłka została usunięta a dalej jest -120 pkt, 3 zamówienie na moim allegro zostało dosłownie w godzinę spakowane i dostarczone do paczkomaty, dlaczego za to również mam ujemne punkty ? Skoro jest informacja iż na wysyłkę mam 24h. wysyłane było w taki sam sposób jak poprzednia przesyłka, na stronie instpostu również jest pełna historia
@kapl123 a czy podałeś adres e-mail kupującego, o którym pisałam w poprzedniej wiadomości?
Paczkę nadałem 11.11 gdzie jeszcze nie znałem odpowiedzi jak poprawnie nadawać teraz już uruchomiłem zgodnie z instrukcja managera InPost i połączyłem z kontem wiec będzie już zaciągane prawidłowo
@kapl123 fajnie, teraz już takie sytuacje nie będą się powtarzać, a ja działam jeszcze w sprawie tego drugiego zamówienia, ktore wpływa na jakość.
OK, czekam na na poprawę wyniku w takim razie
@kapl123 Po co utrudniać sobie życie? Zamiast nadawać przez aplikację i wpisywać ręcznie dane, używaj Menedżera Paczek na stronie InPost:
https://manager.paczkomaty.pl/allegro/list
Wszystkie dane zaciągają się automatycznie, ty tylko drukujesz etykietę i zanosisz paczkę. Tylko musisz połączyć swoje konto Allegro z Inpostem, a reszta sie sama zrobi 🐭
właśnie tak zrobiłem dzisiaj, nigdy nie handlowałem na allegro wiec widzę ze bardzo dużo muszę się nauczyć i czekam na piątkowe szkolenie organizowane przez allegro o 11:00
@kapl123 No niestety, Allegro było proste kiedyś. Przez ostatnie lata strasznie obrosło biurokracją i komplikującymi pracę rozwiązaniami. Jeśli ktoś tu regularnie sprzedaje, to się powoli dostosowuje, ale dla kogoś nowego to może być czarna magia 😎
Powiem Ci że to jest strasznie czarna magia ja cały jeden wieczór dochodziłem do tego jak dodawać ogłoszenia
@kapl123 Nie przejmuj się, nawet starzy wyjadacze czasem się gubią w tych "usprawnieniach" 👾
@kapl123 okej, wracam z potwierdzeniem. Od jutra to drugie zamówienie także nie będzie brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży.