anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży -240 punktów

MAMY ROZWIĄZANIE!
kapl123
#8 Zapaleniec#

Cześć, próbuje zrozumieć politykę i system allegro i głowa mi pęka. Mam od niedawna sprzedaż na portalu allegro. Udało się sprzedać pierwszy produkt (który nomen omen był promowany i podpijany codziennie) i została wykonana wysyłka w ciągu 1 dnia. Po czym allegro zrobiło nam -240 punktów !!!!!!!! WTF !!!!!! przesyłkę sami nadaliśmy przez aplikacje InPostu, dodaliśmy numer listu przewozowego do zamówienia a finalnie dostaliśmy -240 pkt. Jestem załamany bo allegro nie ma żadnego chatu z pracownikiem jakiejkolwiek pomocy po stronie allegro totalny brak !!!! czy ktoś z Państwa jest wstanie pomóc ? 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kapl123 sprawdziłam wyniki jakości Twojej sprzedaży i -240 punktów odjęliśmy za wskaźnik "wysyłka w terminie". Masz tylko jedno zrealizowane zamówienie, dlatego tych punktów odjęliśmy tak wiele, ale widzę, że paczkę nadałaś w terminie, a opóźnienie wynika z winy przewoźnika.  Poprosiłam już o usunięcie tego wyniku z Twoich statystyk, więc na ten moment nie musisz nic więcej robić. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

Dziękuje 

oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

Kiedy mogę spodziewać się poprawy wyników, czy za każdym razem gdy nadaje sam przesyłkę przez aplikacje przewoźnika będę musiał pisać o poprawę wyników ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kapl123 muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, jeszcze nie otrzymałyśmy odpowiedzi w sprawie wykluczenia. Jeśli przesyłki nadajesz przez Manager paczek i importujesz dane zamówień z Allegro, to otrzymujemy statusy przesyłek. 
Wyjaśniamy, dlaczego tutaj to nie zadziałało, więc wrócimy z informacjami i to pozwoli ustalić jak nadawać paczki w przyszłości, abyś nie miał odejmowanych punktów.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

Przesyłki nadaje przez aplikacje InPost, wpisując ręcznie dane i po opłaceniu przesyłki dodaje numer przesyłki do danego zamówienia. Proszę również o informacje co z wykupionym wyróżnieniem i promowaniem danego ogłoszenia. Przez to iż poziom mojej jakości spadł tak nisko moje ogłoszenie jest dosłownie nie widoczne mimo wykupionych dodatkowych usług które miały podbijać. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kapl123 wykluczyliśmy to zamówienie z Twojej jakości sprzedaży.
Abyśmy otrzymywali statusy zamówiń nadawanych w Managerze InPost (lub innych zewnętrznych narzędziach) konieczne jest przekazywanie poprawnego, indywidualnego adresu e-mail kupującego (tutaj więcej informacji na ten temat). 
W przypadku Managera InPost możesz korzystać z importu zamówień i wtedy te dane sczytają się same.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

Dobrze jedna wysyłka została usunięta a dalej jest -120 pkt, 3 zamówienie na moim allegro zostało dosłownie w godzinę spakowane i dostarczone do paczkomaty, dlaczego za to również mam ujemne punkty ? Skoro jest informacja iż na wysyłkę mam 24h. wysyłane było w taki sam sposób jak poprzednia przesyłka, na stronie instpostu również jest pełna historia 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kapl123 a czy podałeś adres e-mail kupującego, o którym pisałam w poprzedniej wiadomości? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

Paczkę nadałem 11.11 gdzie jeszcze nie znałem odpowiedzi jak poprawnie nadawać teraz już uruchomiłem zgodnie z instrukcja managera InPost i połączyłem z kontem wiec będzie już zaciągane prawidłowo 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kapl123  fajnie, teraz już takie sytuacje nie będą się powtarzać, a ja działam jeszcze w sprawie tego drugiego zamówienia, ktore wpływa na jakość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

OK, czekam na na poprawę wyniku w takim razie 

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@kapl123 Po co utrudniać sobie życie? Zamiast nadawać przez aplikację i wpisywać ręcznie dane, używaj Menedżera Paczek na stronie InPost: 

https://manager.paczkomaty.pl/allegro/list

Wszystkie dane zaciągają się automatycznie, ty tylko drukujesz etykietę i zanosisz paczkę. Tylko musisz połączyć swoje konto Allegro z Inpostem, a reszta sie sama zrobi 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

właśnie tak zrobiłem dzisiaj, nigdy nie handlowałem na allegro wiec widzę ze bardzo dużo muszę się nauczyć i czekam na piątkowe szkolenie organizowane przez allegro o 11:00

 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@kapl123 No niestety, Allegro było proste kiedyś. Przez ostatnie lata strasznie obrosło biurokracją i komplikującymi pracę rozwiązaniami. Jeśli ktoś tu regularnie sprzedaje, to się powoli dostosowuje, ale dla kogoś nowego to może być czarna magia 😎

oznacz moderatorów
kapl123
#8 Zapaleniec#

Powiem Ci że to jest strasznie czarna magia ja cały jeden wieczór dochodziłem do tego jak dodawać ogłoszenia 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@kapl123 Nie przejmuj się, nawet starzy wyjadacze czasem się gubią w tych "usprawnieniach" 👾

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kapl123 okej, wracam z potwierdzeniem. Od jutra to drugie zamówienie także nie będzie brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów