anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży

Aquarolgro
#7 Wielbiciel#

Dzień Dobry,

Mam ostatnio duży problem z BOK i problemy zgłaszane przez pomoc dla sprzedawców

Zaczęło się od tego, że nie mogłem zrealizować wysyłki SMART bo miejsce z którego miał być odbiór niby nie było obsługiwane przez kuriera co było dziwne bo adresy były dodane w systemie i miałem opcję wysyłek SMART, dopiero po interwencji Delivery Experience problem udało się rozwiązać.

Natomiast w ciągu ostatnich dni moja jakość sprzedaży z Super spadła do Dobra bo kurierzy zamawiani przez Allegro nie odbierali przesyłek mimo gotowego towaru - zrobiłem zgłoszenie, ale widząc ostatnie podejście BOK do czytania zgłoszeń dokładnie i ze zrozumieniem podejrzewam, że odmówią pozytywnego rozwiązania sprawy.

Chodzi o zgłoszenie numer: 53202166

Ponadto na te same przypadki złożyłem reklamację w ramach Allegro Delivery numer reklamacji 53201868 - ponieważ nie dość, że moja jakość spadła wg systemu ocen to jeszcze poniosę pełen wymiar kosztów na co się nie zgadzam.

 

Prośba o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Aquarolgro zweryfikowałam Twoją sprawę i zapisałam zamówienia do wykluczenia, jutro wynik jakości będzie przeliczony. 
Tego zamówienia nie możemy na ten moment wykluczyć, sprawa jest wyjaśniana oddzielnie - 01c76980-5600-11f0-bc55-0be4377bd1f1


   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów