Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam proszę o wykreślenie z jakości sprzedaży przesyłki o nr
@KIKOPIKO wyślij nam proszę korespondencję z kupującym, w której prosi o inny termin, na adres spolecznosc@allegro.pl. Jak tylko go otrzymam będę działać w Twojej sprawie 🙂
Hej już wysłałam 😁
@KIKOPIKO nic nie dostałam 😞 Spróbuj proszę jeszcze raz, ale na adres spolecznosc@allegro.com
Dziękuję, @KIKOPIKO. Mail dotarł 🙂 przekażę zamówienie do wykluczenia.
Hej przesyłka nadal jest brana pod uwagę i widnieje jako opóźniona
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@KIKOPIKO zamówienie zostało wykluczone dopiero dzisiaj. Jutro powinno się wszystko zaktualizować. 🙂