Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie!
Jak liczony jest parametr "Szybka wysyłka"?
Mam produkty wystawione z czasem wysyłki 1 dzień lub niektóre 3 dni.
Przesyłki z czasem wysyłki 1 dzień wysyłam zgodnie z deklaracją a jednak na jakości sprzedaży przy parametrze szybka wysyłka mam spadek.
Pobierając raport w kolumnie "zamówienie wysłane szybko" - "nie", mam tylko jedno zmówienie, które było wysłane zgodnie z deklaracją:
Pomożecie? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mcsparts_pl Cześć! W mierze Szybka wysyłka sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu.
Obliczamy: ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
W tej mierze nie przyznajemy ujemnych punktów, możesz w niej tylko zyskać punkty (max 160).
Wysyłam Ci szczegółowy artykuł na ten temat wraz z przykładami 😉
Jeśli masz jakieś wątpliwości, podaj numer zamówienia i więcej szczegółów. 😉