anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży "WYMAGA POPRAWY"

Kasprej71
#7 Wielbiciel#

Hej, mam pytanie odnośnie jakości sprzedaży. Tak kreuje się nasza jakość sprzedaży, od poziomu SUPER nagle spadliśmy na poziom WYMAGA POPRAWY, a to wszystko przez 2 negatywne opinie, z czego jedna wystawiona niesłusznie. Pomimo kontaktu z allegro nic w tej kwestii nie zrobili, a my rozkładamy ręce ponieważ, ledwo co weszliśmy na rynek sprzedaży na allegro, a już pojawia się problem w postaci wykluczenia nas z programu ochrony nowych sprzedających. Najgorsze w tym jest to, że czas na poprawę wyników mamy do 3 czerwca, a wykonanie tego jest nierealne ( aby oceny uległy poprawie potrzebujemy łącznie 100 opinii pozytywnych). 

Poza tym nie rozumiem systemu przyznawania punktów, w raporcie z dnia 26/05 mamy -360 punktów w poleceniach, 27/05 już -292, gdzie nie wpłynęły nam nowe opinie, a dzisiaj poziom nagle wskoczył do -460. Wiemy, że system oceny jakości sprzedaży kuleje, ale zwyczajnie nie mamy pojęcia co robić w takiej sytuacji, przecież nie zmusimy kupujących do wystawiania ocen.

Jak ktoś wie co możemy zrobić w tej kwestii to będziemy wdzięczni  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

image.png

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Kasprej71 W jakości sprzedaży bierzemy pod uwagę dane z ostatnich 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od wystawienia jednej z opinii pozytywnych, to opinie negatywne, które zostały wydane w ostatnim czasie, mają większy wpływ na statystyki. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kasprej71
#7 Wielbiciel#

Skoro średnia jest liczona z ostatnich 30 dni, to dlaczego sprzedawca dostaje 2 tygodnie na poprawę wyników? Przecież to zupełnie nie ma sensu. Jak według was mamy poprawić nasze statystyki, aby nie pozbawiono nas możliwości korzystania z benefitów dla nowych sprzedawców? 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Kasprej71  niestety musisz błagać kupujących o zmianę decyzji, może zapytaj się bardziej doświadczonych sprzedawców w jaki sposób wręczają "łapówki"😉

alll.png

 

oznacz moderatorów

Kasprej71
#7 Wielbiciel#

W tym właśnie jest problem, nawet przy próbach polubownego rozwiązania sytuacji i wyjścia na przeciw kupującym z propozycjami rekompensaty, Ci zwyczajnie ignorują moje wiadomości i problem wisi nierozwiązany, a ja muszę walczyć tak naprawdę o każdy dzień utrzymania się na allegro, bo nie wiadomo czy za kilka dni allegro nie stwierdzi, że zawiesza moje konto ze względu na statystyki.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Kasprej71  no to niestety pozostaje Ci liczyć na to, że inni kupujący wystawią Ci pozytywny komentarz

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Kasprej71 punkty przeliczamy codziennie, biorąc pod uwagę ostatnie 30 dni (czyli po dwóch tygodniach, wyniki mogą być już zupełnie inne). Wyjątkiem są miary: Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka - tutaj bierzemy pod uwagę ostatnie 28 dni. Jeśli chcecie zaproponować zmianę w sposobie przeliczania punktów - to możecie zgłosić swój pomysł tutaj

Przygotowaliśmy artykuł, o tym jak osiągać dobre wyniki w jakości sprzedaży - znajdziecie go tutaj

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kasprej71
#7 Wielbiciel#

Chciałbym zaznaczyć, że nie prosiłem o tłumaczenie, jak działają statystyki, tylko o konkretną poradę, co według Was mogę zrobić, aby je realnie poprawić. Otrzymałem jednak po raz kolejny ogólną formułkę, która niewiele wnosi w moim przypadku. Z pełnym szacunkiem – nie widzę też przestrzeni, bym mógł przedstawić swoje sugestie lub spostrzeżenia w czacie ogólnym. Jak wszyscy dobrze wiemy, jestem tu tylko sprzedającym, więc mam wrażenie, że moje zdanie i tak nie zostanie wzięte pod uwagę.

oznacz moderatorów