Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jak wielu Sprzedającym w ostatnim czasie dramatycznie spadł poziom jakości sprzedaży.
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów - minus 450pkt (50%)
Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów - 4,43h (Dobry)
Analizowałam co jest przyczyną niskiego wyniku, ponieważ nie jest to rzekomy brak kontaktu z Kupującym.
Wyjaśniam: oferowane przeze mnie przedmioty wymagają przez Kupującego wyboru koloru. Nie wysyłam losowych kolorów, zatem 100% transakcji jest uzgodnione z Kupującym poprzez:
a) wiadomość do sprzedającego (w trakcie zakupu)
b) pytanie o przedmiot (przed lub po zakupie)
c) Kupujący odpowiada na maila (wysyłanego przeze mnie po transakcji)
d) Kupujący odpowiada na wiadomość sms (wysłana po transakcji)
Niestety zdarza się, że po dokonaniu i opłaceniu transakcji Klient nie wybierze kolorów w wiadomości do Sprzedającego, ale informuje mnie sam (b) lub ja wychodzę z inicjatywą i zadaję Kupującemu pytanie (b,c,d)
Jak wcześniej napisałam, kontakt z Kupującym jest skuteczny, potwierdzony sfinalizowanymi transakcjami.
Schemat korespondencji, która dotąd doskonale funkcjonowała to:
pierwsza wiadomość - Sprzedający
druga i ostatnia wiadomość - Kupujący
lub
pierwsza i ostatnia wiadomość - Kupujący
Jednak ewidentnie jest to podliczane jako nieterminowe odpowiedzi z powodu braku odpowiedzi.
Proszę uprzejmie moderatora o przyjrzenie się tej sytuacji.
Jakie są zasady naliczania punktów ujemnych przez Allegro w tej kategorii? Dlaczego "karany" jest Sprzedający, który jako pierwszy wysyła wiadomość lub który otrzymuje wiadomości nie wymagające odpowiedzi?
W jaki sposób mam poprawić swój wynik punktowy? Czy na wszystkie wiadomości o treści: "Witam poproszę o..." mam teraz odpowiedzieć na wstecz? W tym momencie transakcje są już zakończone, a towar u klienta. Wysyłanie odpowiedzi po miesiącu oczywiście zniszczy dobry wynik w kategorii średni czas odpowiedzi... Czy mam czekać 30 dni aż naliczone punkty za tamte "przewinienia" się wykasują, czy Allegro wcześniej zablokuje mojego użytkownika?
Jestem drobnym nieprofesjonalnym Sprzedawcą, ale od 10 lat odprowadzam do Allegro wszelkie opłaty. Nie chcę się żegnać z portalem z powodu algorytmów, które nie przewidują wszystkich ludzkich sytuacji i działają na korzyść jedynie tych wielkich.
Pozdrawiam
@Susan2210 Na pierwszą wiadomość danego kupującego zawsze musisz odpowiedzieć, bo dostaniesz po statystykach w jakości sprzedaży (nieważne, że była wysłana w odpowiedzi na Twoją pierwszą).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Susan2210 wiadomość jest wiadomością i na każdą bez względu na to czy wymaga odpowiedzi czy nie musisz niestety odpowiedzieć . Ja osobiście na wiadomości nie wymagające odpowiedzi odpowiadam kropką , klent jej raczej nie widzi i nie podejmuje tematu .
A ja mam taki problem że ja wysyłam pierwszy maila z podziękowaniem za zakup a klient do mnie w ogóle nic nie pisze, nie pyta, nie wybiera bo nie musi a **piiip**a też zaniżana jest mi ta punktacja. Niech moderator to obczai bo mnie **piiip**a szlag trafi
@konselo liczymy czasy pierwszej odpowiedzi na wszystkie maile wysłane przez formularz "Pytanie do sprzedającego". Jeżeli korespondencja odbywa się w programie pocztowym - dla tych odpowiedzi czasu nie liczymy.
To **piiip**a nie wiem jak liczycie bo powtarzam z BASELINKERA WYSYŁANA JEST PIERWSZA WIADOMOŚĆ Z PODZIĘKOWANIEM ZA ZAKUP DO KUPUJĄCEGO a później nie ma żadnych wiadomości od KUPUJĄCYCH a ocena spada
OBCZAJ TO
@konselo nie masz nic w folderach "spam" i "kosz"? Kolejna sprawa - filtry allegro bywają ułomne, na ewidentny spam i maile od nigeryjskich książąt też musisz odpowiedzieć (np. kropką). Obstawiam, że twój wynik w statystykach to właśnie kwestia braku odpowiedzi na spam.
Nie mam nic w spamie ani w koszu
Wszystkie maile są wysyłane TYLKO I WYŁĄCZNIE przeze MNIE
A tak żeby wszyscy widzieli skalę mojego problemu
I CIEKAWOSTKA:
@konselo przede wszystkim powstrzymaj się od wulgaryzmów. Poza tym poczytaj nasz artykuł na ten temat, a będziesz wiedział, co dokładnie te dwa wskaźniki pokazują.
Liczba, którą podałeś - 66,67% - w połączeniu z bardzo dobrym średnim czasem odpowiedzi wskazuje, że na 2/3 wiadomości otrzymanych przez formularz "Pytanie do sprzedającego" odpowiedziałeś bardzo szybko, a na 1/3 - w ogóle.
Jeżeli interesują Cię szczegóły - skontaktuj się z nami przez formularz.
Wulgaryzmów używają ludzie szczerzy i inteligentni i niech mi Pan (jeszcze mam jakiś tam szacunek więc jeszcze P) uwierzy że gdybym miał się wypowiedzieć o Allegro bez wulgaryzmów to było by to pustosłowie - bo wypowiedzieć się o praktykach Allegro bez porządnej soczystej **piiip**Y albo JA **piiip**OLĘ, **piiip**AŁO ICH to tak jakby upuścić sobie 25 kilowy młotek na nogę i powiedzieć "ojojoj ale boli" - a w jednej PORZĄDNEJ **piiip**IE ileż emocji i kwintesencji przeżywanego wówczas bólu
Nie pomógł mi Pan w tej kwestii ale spoko ja już sobie poradzę bo jestem wulgarny (patrz pierwsze zdanie) i jestem KONSELO (tu pomoże tłumacz)
A WEDŁUG WSKAŹNIKÓW JA I MÓJ PIES MAMY PO 3 NOGI - WIĘC Z PSA ZROBILIŚCIE INWALIDĘ, A MI NA **piiip**A TRZECIA NOGA
Chyba kolega ma rację. Macie coś do dziś pochrzanione w systemie naliczania odpowiedzi.
Ja już żeby nie było wątpliwości odpowiadam na wiadomości w WASZYM formularzu w allegro, a mimo to mam brak odpowiedzi na niby co 3 cią wiadomość! Choć od miesięcy nie dopuszczam do sytuacji, żeby to klienta wiadomość była jako ostatnia!
Dziwnym trafem ja też mam 66,67%! A wiadomości mam min. po kilka dziennie, więc może jakiś geniusz programista wyjaśni mi jakim cudem zarówno ja jak i osoba tutaj zdołała uzyskać ten niezwykle idealny wynik 2/3?
Albo wprowadźcie informację które wiadomości są WEDŁUG WAS bez odpowiedzi, albo wyłączcie ten system do czasu naprawy, bo jak zauważyłem wysypuje się on co jakiś czas!
Dziwnie podobne do kolegi wyżej prawda?:
"
Kupującemu zawsze odpisz na końcu "Dziękuję" lub "Miłego dnia". Wtedy odpowiedzi są liczone w 100%, a i lepiej o Tobie pomyślą 🙂
"Kupującemu zawsze odpisz na końcu "Dziękuję" lub "Miłego dnia"."
Też tak myślałem, do czasu aż coś się zrypało i pokazało mi się "66,67%" Mimo że w historii wiadomość JA JESTEM ostatnim piszącym wiadomość we WSZYSTKICH korespondencjach.
PRzecież u nich programiści są tak mierni, że nawet na tej stronie co 2 min muszę klikać, że nie chcę ankiety "zadowolenia z allegro", a nawet jak ją wypełnię to i tak za 2 min wyskakuje mi popup. Mam wrażenie, że tu skrypty jacyś gimnazjaliści robią, więc nie dziw się, że licznik odpowiedzi ma błędy.
Ten program ocen jest do bani .Wystarczy że nie odpowiesz na "dziękuję za udaną transakcję" albo zwykłe "pozdrawiam" bo nie jest to żadne pytanie wymagające odpowiedzi a system allegro zminusuje ci twoje statystyki .
Macie coś do dziś nie tak w systemie naliczania odpowiedzi, a sprzedający za to mają obniżane oceny?
Ja już żeby nie było wątpliwości odpowiadam na wiadomości w WASZYM formularzu w allegro, a mimo to mam brak odpowiedzi na niby co 3 cią wiadomość!
Choć od miesięcy nie dopuszczam do sytuacji, żeby to klienta wiadomość była jako ostatnia!
Dziwnym trafem ja jak większość zgłaszających tutaj problemy z tym systemem też mam 66,67%! A wiadomości mam min. po kilka dziennie.
Może jakiś geniusz programista wyjaśni mi jakim cudem zarówno ja jak i inne osoby na forum zdołały uzyskać ten niezwykle idealny wynik 2/3?
Albo wprowadźcie informację które wiadomości są WEDŁUG WAS bez odpowiedzi, albo wyłączcie ten system do czasu naprawy, bo jak zauważyłem wysypuje się on co jakiś czas! Już kiedyś z tym "walczyłem" i jak głupi myślałem, że to ja przegapiłem jakieś wiadomości, ale teraz wiem, że to był kolejny wasz błąd.
Dziwnie podobne do innych podobnych zgłoszeń prawda, dokładnie 2/3!?:
"Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:66,67%
Tez mnie szlag swego czasu trafial, jak co pare minut wyskakiwalo tutaj okienko z ankieta... po pieciu razach odpisania im w ankiecie **piiip**A.... nagle przestalo sie pojawiac 🙂
@auto_sfera2000, poprosiłam odpowiedni zespół o weryfikację. Za ostatnie 30 dni masz 4 braki w odpowiedziach (18.02, 19.02, 25.02, 1.03). Ponadto według naszych informacji często też odpisujesz na niektóre pytania powyżej 24h od ich zadania przez Kupującego.
Jeśli w Twojej ocenie jest inaczej, skontaktuj się z nami przez ten formularz i prześlij proszę zrzuty ekranu ze swoimi odpowiedziami.