Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dostałam informację że nasze konto może zostać zablokowane, mamy ujęte punkty. Chciałam dowiedzieć się jak można uzyskać punkty. Nasze konto jest połączone z tym na którym my dokonujemy zakupów i przychodzą mailę z informacją o realizacji zamówienia nie odpowiadałam na nie. Jeśli chodzi wysyłkę zamówień nie mam podpisanej umowy z inpostem więc zalogowaliśmy sie przez menager inpost allegro i tam generujemy listy przewozowe do paczkomatów bo konto jest powiązane, nie jestem tez pewna czy przez co spadła nam tak jakość sprzedaży. Proszę o pomoc nie chcielibyśmy aby konto zostało zablokowane
@S7serwis1 wejdź , a później kliknij POBIERZ RAPORT wówczas dowiesz się za co zabrali Ci punkty
mam coś takiego
i wychodzi na to że chodzi o odpowiedzi, w jaki sposób możemy zdobyć punkty ?
@S7serwis1 odpowiadać terminowo na pytania. Najlepiej jak najszybciej.
@S7serwis1 Jakość sprzedaży spadła Ci przez sekcje wysyłki w terminie oraz odpowiedzi na wiadomości od klientów. W zakładce, którą wskazał @KOGIEL_T możesz pobrać szczegółowy raport dla każdej z miar.
dobrze, a mam jeszcze pytanie jeśli wysyłam paczke załózmy kupujacy kupił 21.05 a czas na wysyłke miałam do 23.05 do 23.30 a wysyłam 23.05 o 16.40 to wtedy też są odejmowane punkty ?
@S7serwis1 to zależy, co masz na myśli mówiąc wysyłam, bo jak wrzucasz do paczkomatu, to punkty lecą w dół, liczy się moment w którym kurier zeskanuje paczkę
okey, w takim razie już wszystko jasne bardzo dziękuje za informację, jak moge zmienić czas dostawy ? jest jeszcze możliwość edycji ?
@S7serwis1 wejdź i sobie zmień😉
@S7serwis1 Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier ją zeskanuje. Sprawdź tutaj jak poprawnie nadawać paczki.