Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo szybkich wysyłek paczek minusują mi się punkty w jakośći sprzedaży....
proszę o pomoc!!! 🙂
mi też
czy ktoś starał się Tobie pomóc?
@franiosklep Weryfikuję sprawę.
dziękuje bardzo. 🙂
@franiosklep nic nie zrobisz , leci Ci % w obszarze ,, szybka wysyłka ,, , nie Masz na to wpływu
myślę, że czymś jest to spowodowane. Chodzi mi raczej o znalezienie przyczyny by tak nie działo się dalej, pozdrawiam
Żeby się nie działo nadawaj paczki w 30min, czyi w takim czasie wrzucaj do automatu lub najlepiej jakby kurier na ganku czekał. To nowe wytyczne allegro. Ktoś zamówi coś między 14-24 i nie nadasz tego samego dnia to ci leci, tyle. Allegro oszalało z parametrem procent nadań tego samego dnia. Niektórzy ze względu na rejon nawet nie mogą nadawać w ten sam dzień, ale oni mają to głęboko. Czy mieszkasz w lesie, czy w aglomeracji masz te same reguły i procenty.
Dokładnie, możesz sobie zobaczyć mój wczorajszy post, dotyczył tego samego problemu. Poza tym nie dość, że chora prowizja to trzeba płacić za to, że ktoś ma smart, to jeszcze najlepiej zamawiać podjazd kuriera za kilka zł, żeby nadać paczkę, bo paczkomat często jest zapchany na co nie ma się wpływu. Za to straciłem super sprzedawcę.
@franiosklep wejdź sobie tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy
następnie kliknij POBIERZ RAPORT i już będziesz wiedział za co i ile punktów
wszytko rozumiem co do mnie piszecie, czekam niech wypowiedzą się moderatorzy co robię źle. Jeżeli będzie działo się tak dalej stracę super sprzedawcę mimo bardzo wielkich starań jak do tej pory. Czuję "Walkę z Wiatrakami" smutne 😞 @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@franiosklep wpływ na Twoją jakość sprzedaży i miarę Wysyłka w terminie mają dwa zamówienia:
8fdd3ac0-ccfc-11ef-9c53-e5da4e94531a oraz cb89bc10-ce7d-11ef-adcc-3de26ae78b85.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie za pomocą formularza, Doradca skonsultuje tę kwestię z przewoźnikami, jeśli potwierdzą, że opóźnienie wynika z ich winy (a Ty nadałeś przesyłki przed godziną graniczną, więc powinni to potwierdzić), będziemy mogli wykluczyć te zamówienia z jakości Twojej sprzedaży.
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ ponawiam, kolejne minusowe punkty w sekcji jakości sprzedaży -12 za szybką wysyłkę i - 4 za wysyłkę w terminie....
8fdd3ac0-ccfc-11ef-9c53-e5da4e94531a <===== to zamówienie zostało wykluczone z mojej jakości sprzedaży mimo to punkty w dół
@franiosklep Zamówienie zostało wykluczone dzisiaj, a więc będzie to uwzględnione jutro, po aktualizacji jakości sprzedaży. To pytanie powinieneś zadać doradcy w sprawie mailowej.
to zamówienie jest z dnia 7.01.2025, moje pytanie brzmi...
dlaczego te punkty są odejmowane po dłuższym czasie i każdego dnia??
Bo jest brane procentowo. Jak w historii ostatnich 30dni znika ci zamówienie lub kilka, a nie ma nowych które wskoczyłyby aby wypełnić lukę, to procenty tych dobrych względem tego co nawaliłeś ci spadają. Ogólnie wszystko jest robione aby niszczyć małych, bo moloch który ma 200 zamówień dziennie to tylko parsknie na te 10 miesięcznie których nie wysłał nawet przez 10 dni. Małemu rozpirza miesięczną sprzedaż nawet 1 zamówienie. A kto jest lepszym sprzedawcą. Ten który nawalił raz na 100 zamówień, czy ten który nawalił 10 na 10000? Statystyka i procenty mówią, że ten drugi, ale rzeczywistość i chwila obecna że pierwszy, bo on ma 1 niezadowolonego, a drugi 10. Uczciwe? Nie. Bo 1 może mieć perfekt nawet przez następne 10tys zamówień, ale jest spuszczany w kibel już po pierwszej wtopie i znika z rynku.