Kiedy kupujący może wystawić ocenę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sytuacja z tego tygodnia:
kupujący o godzinie 10:00 kupuje produkt X, po 5 godzinach wycofuje się z transakcji i żąda zwrotu pieniędzy. Procesujemy jego zwrot... aż tu nagle dostajemy od kupującego OCENĘ. Zgodność towaru z opisem x/5, obsługa klienta x/5 itd...
Dlaczego osoba, która nie miała towaru w ręce i zamieniła z nami 2 zdania ma prawo wystawiać jakiekolwiek oceny? Przecież to paranoja. Jak może ocenić zgodność towaru z opisem, skoro nie doszło nawet do wysyłki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nigdy nie winiłem sprzedającego za opóźnienia w dostawie jesli wysłał w terminie. Jaki wpływ na termin dostawy ma sprzedający jesli zrobie przekierowanie. To logiczne i zbędna jest dyskusja w tym względzie. Tak jak wspomniałem termin dostawy automatycznie uzupełnia Allegro nie sprzedający i tu też zbędna jest dyskusja. Oczywiście cały czas mówimy o wysyłce przez Allegro. Jest wiele czynników za które jesteśmy oceniani nie mając na nie wpływu. Tolerowanie takich praktyk zachęca do nieetycznych działań konkurencji, która w bardzo łatwy sposób może pozbyć się konkurencji. Dlaczego kupujący może zrezygnować z zawartej umowy a sprzedający nie. Dlaczego kupujący może bez konsekwencji nie odebrać przesyłki ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Studioart7 zadajesz dziecinne pytania i na wszystkie jest tylko jedna odpowiedź ... bo klient / konsument jest stroną słabszą i chronioną przez UK ,natomiast przedsiębiorca ma wybór , a jeśli sobie nie radzi ma wiele innych alternatywnych rozwiązań .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest prawo, które powinien przestrzegać każdy. Najprościej powiedzieć że coś jest dziecinne jak się nie ma argumentów na obronę własnej tezy. Dyskusja poszła w złym kierunku i lepiej ją zakończyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria Nie masz racji Klient jest zawsze faworyzowany i ma więcej praw niż sprzedawca > sytuacja : zakup, porządnie spakowana, bezpioecznie > wysyłka dostarczona na następny dzień po odebraniu przez kuriera (sprawdzone) > po 6 tyg. ocena "nie polecam" > zgodność z opisem - 5 gw. > obsługa kupującego - 1 gw. > bez żadnego opisu czy komentarza > i co wysłać mu wezwanie do usunięcia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ziolko39 ,,obsługa kupującego - 1 gw. ,,, bo......kurier pier...ł paczkę pod drzwiami i nie raczył zadzwonić .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria Wysyłam DHL-em od kilku lat i nigdy nie było problemu > ostatnio dzwoniłem do kilku kupujących i wszyscy potwierdzili super obsługę przez kurierów > zawsze na następny dzień i z dostawą do ręki (żadne pod drzwi) > fakt DHL nie dzwoni tylko wysyła sms-a > ale nigdy nie było z tym problemu. Podejrzewam stres albo andropauzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria Wzajemnie🍾💃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli tłumacząc na prosty polski język albo akceptujesz to co sobie ustaliłem albo droga wolna a uczciwość i polskie prawo możesz sobie wsadzić....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A taki żarcik roku? Allegro ma w d.. sprzedających nawet jak kupujacy nie ma racji to i tak z Allegro będzie ją miał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przebieg transakcji tak ale nie swoje olewanie kupującego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wydaje mi się że to jest dobra wola Sprzedawcy jeśli wyślę wpłatę szybko, ma na to do 14 dni
Klient powinien rozważnie akceptować koszyk, a przede wszystkim myśleć żeby nie marnować komuś innemu czas, bo mu się zachcianki zmieniają co kilka godzin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573 dopiero by był pisk w dyskusji jakbyś dostał uszkodzony produkt
najlepsze jest, że osoby z twoim punktem zapatrywania wystawiają komentarz, który może ich potem drogo kosztować w sądzie
po mailu sprzedawcy że towar jest uszkodzony - z reguły piszą oszukuje wystawia towar którego nie ma i itp - a potem jęki w sądzie bo taki oceniający musi sam udowodnić prawdziwość swoich twierdzeń
tak samo z komentarzem przed otrzymaniem towaru i oceną sprzedawcy - bo tym jest taki komentarz - produkty ocenia się osobno
ocenianie czegoś co nie miało miejsca jest fejkiem oszustwem a może też być pomówieniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Te "zagubione" i "popsute" przedmioty zwykle cudownie się naprawiają i odnajdują na nowych aukcjach, ale już z wyższą ceną. Zapis takiej aukcji byłby dobrym dowodem w sądzie.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573, byłby, jeśli nie minęło 7 dni 🙂 sprzedający powinien poprostu napisać, że dostał z hurtowni drugą sztukę tego przedmiotu, nawet jakby się znalazła ta pierwsza, żeby wysłać jeszcze raz i każdy zadowolony 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573 jeżeli jest jak mówisz to możesz mieć roszczenie wobec takiego Sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Megimediastore No cóż musisz przyjąć do wiadomości że Allegro popiera Kupujących nawet kiedy ich stwierdzenia nie mają nic wspólnego z prawdą / rzeczywistością. @LEW433 specjalnie dla Ciebie rodzynek ( sytuacja sprzed lat, ale do tej pory "bawi" ) : Sprzedający sprzedał towar, dostał zapłatę, wysłał i..nagle komentarz negatywny typu " ta sukienka jest do niczego, tandeta, badziew !", w czym problem? Sprzedający w ogóle nie sprzedaje sukienek, tylko np. młynki doi kawy. Kupującemu się pomyliło kupił młynek a wystawił komentarz jaki powinna otrzymać inna aukcja.. Ale nie chciał wycofać komentarza "bo skoro już wystawił.."
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ciekawe, czy skoro już wystawił to ma jakiś problem z usunięciem, jakby to wymagało podawania kodów do konta premium na PH 😄
nic tylko pójść i mu wynieść tv z domu, i nie oddać, bo skoro już wyniosłem, to co bendem wracau 😄
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »