Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sytuacja z tego tygodnia:
kupujący o godzinie 10:00 kupuje produkt X, po 5 godzinach wycofuje się z transakcji i żąda zwrotu pieniędzy. Procesujemy jego zwrot... aż tu nagle dostajemy od kupującego OCENĘ. Zgodność towaru z opisem x/5, obsługa klienta x/5 itd...
Dlaczego osoba, która nie miała towaru w ręce i zamieniła z nami 2 zdania ma prawo wystawiać jakiekolwiek oceny? Przecież to paranoja. Jak może ocenić zgodność towaru z opisem, skoro nie doszło nawet do wysyłki?
Nigdy nie winiłem sprzedającego za opóźnienia w dostawie jesli wysłał w terminie. Jaki wpływ na termin dostawy ma sprzedający jesli zrobie przekierowanie. To logiczne i zbędna jest dyskusja w tym względzie. Tak jak wspomniałem termin dostawy automatycznie uzupełnia Allegro nie sprzedający i tu też zbędna jest dyskusja. Oczywiście cały czas mówimy o wysyłce przez Allegro. Jest wiele czynników za które jesteśmy oceniani nie mając na nie wpływu. Tolerowanie takich praktyk zachęca do nieetycznych działań konkurencji, która w bardzo łatwy sposób może pozbyć się konkurencji. Dlaczego kupujący może zrezygnować z zawartej umowy a sprzedający nie. Dlaczego kupujący może bez konsekwencji nie odebrać przesyłki ?
@Studioart7 zadajesz dziecinne pytania i na wszystkie jest tylko jedna odpowiedź ... bo klient / konsument jest stroną słabszą i chronioną przez UK ,natomiast przedsiębiorca ma wybór , a jeśli sobie nie radzi ma wiele innych alternatywnych rozwiązań .
Jest prawo, które powinien przestrzegać każdy. Najprościej powiedzieć że coś jest dziecinne jak się nie ma argumentów na obronę własnej tezy. Dyskusja poszła w złym kierunku i lepiej ją zakończyć.
@mdrogeria Nie masz racji Klient jest zawsze faworyzowany i ma więcej praw niż sprzedawca > sytuacja : zakup, porządnie spakowana, bezpioecznie > wysyłka dostarczona na następny dzień po odebraniu przez kuriera (sprawdzone) > po 6 tyg. ocena "nie polecam" > zgodność z opisem - 5 gw. > obsługa kupującego - 1 gw. > bez żadnego opisu czy komentarza > i co wysłać mu wezwanie do usunięcia?
@Ziolko39 ,,obsługa kupującego - 1 gw. ,,, bo......kurier pier...ł paczkę pod drzwiami i nie raczył zadzwonić .
@mdrogeria Wysyłam DHL-em od kilku lat i nigdy nie było problemu > ostatnio dzwoniłem do kilku kupujących i wszyscy potwierdzili super obsługę przez kurierów > zawsze na następny dzień i z dostawą do ręki (żadne pod drzwi) > fakt DHL nie dzwoni tylko wysyła sms-a > ale nigdy nie było z tym problemu. Podejrzewam stres albo andropauzę.
@mdrogeria Wzajemnie🍾💃
Czyli tłumacząc na prosty polski język albo akceptujesz to co sobie ustaliłem albo droga wolna a uczciwość i polskie prawo możesz sobie wsadzić....
A taki żarcik roku? Allegro ma w d.. sprzedających nawet jak kupujacy nie ma racji to i tak z Allegro będzie ją miał.
Przebieg transakcji tak ale nie swoje olewanie kupującego
Wydaje mi się że to jest dobra wola Sprzedawcy jeśli wyślę wpłatę szybko, ma na to do 14 dni
Klient powinien rozważnie akceptować koszyk, a przede wszystkim myśleć żeby nie marnować komuś innemu czas, bo mu się zachcianki zmieniają co kilka godzin
@Client:79179573 dopiero by był pisk w dyskusji jakbyś dostał uszkodzony produkt
najlepsze jest, że osoby z twoim punktem zapatrywania wystawiają komentarz, który może ich potem drogo kosztować w sądzie
po mailu sprzedawcy że towar jest uszkodzony - z reguły piszą oszukuje wystawia towar którego nie ma i itp - a potem jęki w sądzie bo taki oceniający musi sam udowodnić prawdziwość swoich twierdzeń
tak samo z komentarzem przed otrzymaniem towaru i oceną sprzedawcy - bo tym jest taki komentarz - produkty ocenia się osobno
ocenianie czegoś co nie miało miejsca jest fejkiem oszustwem a może też być pomówieniem
Te "zagubione" i "popsute" przedmioty zwykle cudownie się naprawiają i odnajdują na nowych aukcjach, ale już z wyższą ceną. Zapis takiej aukcji byłby dobrym dowodem w sądzie.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, byłby, jeśli nie minęło 7 dni 🙂 sprzedający powinien poprostu napisać, że dostał z hurtowni drugą sztukę tego przedmiotu, nawet jakby się znalazła ta pierwsza, żeby wysłać jeszcze raz i każdy zadowolony 😄
@Client:79179573 jeżeli jest jak mówisz to możesz mieć roszczenie wobec takiego Sprzedawcy
@Megimediastore No cóż musisz przyjąć do wiadomości że Allegro popiera Kupujących nawet kiedy ich stwierdzenia nie mają nic wspólnego z prawdą / rzeczywistością. @LEW433 specjalnie dla Ciebie rodzynek ( sytuacja sprzed lat, ale do tej pory "bawi" ) : Sprzedający sprzedał towar, dostał zapłatę, wysłał i..nagle komentarz negatywny typu " ta sukienka jest do niczego, tandeta, badziew !", w czym problem? Sprzedający w ogóle nie sprzedaje sukienek, tylko np. młynki doi kawy. Kupującemu się pomyliło kupił młynek a wystawił komentarz jaki powinna otrzymać inna aukcja.. Ale nie chciał wycofać komentarza "bo skoro już wystawił.."
ciekawe, czy skoro już wystawił to ma jakiś problem z usunięciem, jakby to wymagało podawania kodów do konta premium na PH 😄
nic tylko pójść i mu wynieść tv z domu, i nie oddać, bo skoro już wyniosłem, to co bendem wracau 😄