Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bateria do tel. kupiona 3 miesiące temu, wymieniona w serwisie. Po 3 miesiącach użytkowania bateria puchnir. Zgłoszony problem, sprzedający prosi o dokładne zdjęcia. Wysyłam. Po kilku dniach każe odesłać baterie. Syn z niewiedzy odsyła zwykłym listem. Sprzedawca z góry sugeruje, że paczka pewnie zaginie. Rozumiem, że z góry jestem na przegranej i nie odzyskam pieniędzy? Minęło już 11 dni od odesłania baterii. Czy sprzedawca musi mi napisać, że nie uznaje reklamacji z braku towaru np? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:44943156 tak sprzedawca musi odpowiedzieć ale to że uzna reklamację automatycznie nie zwalnia Cię z obowiązku odesłania 🙂
Dla mnie to takie trochę wyłudzenie 😞
Ale ja odesłałem tylko zwykłym listem, tzn syn. Napisaliśmy do sprzedawcy, że bateria poszła zwykłym listem. Odpisał, że pewnie nie dojdzie, bo zaginie.
musi , źle zrobiłaś odsyłając na własną rękę ,w przypadku reklamacji sprzedawca ma obowiązek odebrać towar od klienta .
Młody odesłał ale zwykłym listem.
@Client:44943156 kiepsko , nie Masz żadnego potwierdzenia
dokładnie. Tylko rozmowę i potwierdzenie zakupu pocztowego w historii banku. Trudno. Mleko się rozlało.
@Client:44943156 liczysz na to że sprzedawca prześpi 14 dni a Ty za swoje błędy odzyskasz kasę 🙂
Mysle, że sprzedawca wie co robi 😉 nie liczę. Bardziej na uczciwość.