Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam aukcje gdzie umieszczony czas wysyłki to 1 dzień. Zamówienie złożone w piątek o 8:50, a klient był podobno poinformowany zamów do 10:30 dostawa w sobotę. Inne zamówienie złożone o 11:50 wskoczyła dostawa we wtorek. Kupujący wystawił mi już negatywa bo kurier nie podjechał już do paczkomatu ( za późno nadałem).
O ile dobrze rozumuje to wysyłka natychmiast to wysyłka w dniu zakupu a 1 dzień do końca kolejnego dnia roboczego.
Kto popełnił błąd ja czy jest jakiś błąd w Allegro?
@Sarona_pl Sprawa stara jak swiat. Nawaliło oczywiście Allegro. Podają czas szacowany na podstawie twoich poprzednich wysyłek i jeszcze innych algorytmów o których sami chyba nie do końca wiedzą jak działają. Ale o tym klient może się dowiedzieć klikając na czas dostawy. Obok czasu dostawy jest takie "i" w kółeczku - tam klient się dowie że to "przewidywany" a nie "gwarantowany" czas dostawy. A czy kupujący potrafi czytać ze zrozumieniem to już zupełnie inna sprawa...
@pinsplash Dzięki za szybką odpowiedź. Czy jestem w stanie coś zrobić z tym negatywnym komentarzem? Czy allegro może go unieważnić?
@Sarona_pl Po pierwsze jeden komentarz neg. na 30 dni nie wpływa na statystyki. Po drugie jak w negatywnie napisał kupujacy ze to wina przewoźnika itp - mogą usunąć , napisz. Jak wpisał że tylko jest niezadowolony - bez szans na usunięcie.
taki komentarz dostałem:
"Na aukcji było napisane kup do 10.30 a otrzymasz jutro. Paczka późno nadana, nie dotarła na drugi dzień! Kupione ze względu na szybki termin dostawy . Obietnicą nie dotrzymana ."
I właśnie ta jedna opinia obniżyła mi statystyki. Jestem na początku i nie mam zbyt wielu poleceń i 1/15 negatyw robi robotę.
@Sarona_pl skierowałam Twój przypadek do weryfikacji i gdy ustalę szczegóły, wrócę z informacją.
W kwestii wystawionego komentarza - nie narusza on naszych zasad, dlatego nie zostanie on usunięty. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule.