- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, klient napisał,że po tygodniu otworzył paczkę i okazało się że ma uszkodzone lustro. Pyta czy może reklamować do nas to lustro?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamować ma prawo przez 2 lata
Ciekawe że otwarł paczkę po okresie czasu, w którym mógł zgłosić protokół szkody z przewoźnikiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Myślę że sprzedając takie delikatne produkty należałoby w swojej strategii sprzedaży opracować jakieś uzyskanie potwierdzenia od kupujących że wszystko dotarło w całości, może sms, telefon?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuję za odpowiedź. Dobre rozwiązanie z tą informację o potwierdzeniu,że dotarło całe. pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. Miłego dnia !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@G-PLAST może u Was reklamować , ale musi okazać się protokołem szkody złożonym u przewoźnika .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję . Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To wyglada na trochę naciągane . Miał czas 7 dni na napisanie protokołu szkody i złożenie reklamacji u przewoźnika . Mógł sam uszkodzić ale pewności nikt nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam