anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient otrzymał uszkodzony towar ale nie zgłasza sporu tylko wystawia negatywną ocenę.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Samozdrowiesyrop
#8 Zapaleniec#

Witam. Mam pytanie jako nowy sprzedawca na Allegro nie miałem jeszcze takiej sytuacji. Do klientki dotarła przesyłka, ale podczas transportu 1 z 2 butelek została rozbita. Klientka nie anulowała zakupu, nie założyła sporu i nic z tych rzeczy, nie przesłała też zdjęć rozbitej butelki jako dowodu. Jedynie napisała negatywy komentarz i dała negatywną ocenę, brzmi to jakby zaakceptowała stratę jednej butelki ? Moje pytanie jest takie, co mogę zrobić w takiej sytuacji ? Mam prosić klienta o dowód na rozbity towar i dopóki nie dostanę zdjęć paczki i rozbitej butelki jako dowodu mam nie podejmować żadnych działań ? Czy mam np. w odpowiedzi do oceny przeprosić za zaistniałą sytuację i czekać na jej dalszą reakcję ? Czy po prostu czekać ustalone 14 dni na jej reakcję?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

W zależności co chcesz zrobić, rozumiem ze opinii Ci przeszkadza- kontakt z kupującym.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Samozdrowiesyrop   "Czy po prostu czekać ustalone 14 dni na jej reakcję?"

A co niby ma sie stać w ciągu tych 14 dni lub po 14 dniach?  Myślę że nie będzie żadnej reakcji, klientka odżałowała tą butelkę i napisała co uważała za słuszne i logiczne.

Ty powinieneś zdecydować jak chcesz i czy chcesz rozwiązać sytuację.  Albo zapomnieć i nic nie robić, albo napisać do klientki, użyć słowa "przepraszam za kłopot"  i zaproponować może wysłanie butelki gratis w zamian tej potłuczonej. A potem poprosić o usunięcie komentarza.

To powinno być zrobione zaraz po odbiorze paczki, jeżeli już minęło wiele dni to chyba masz już pozamiatane.

oznacz moderatorów
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

A ja myślę, że kupująca powinna chociaż przesłać zdjęcia rozbitej butelki. Tak wszyscy robią, Przynajmniej u mnie. A z odesłaniem do reklamacji to już jest różnie. Często okazuje się, że to towar kupiony u innego sprzedawcy (ja lepię swoje plomby). Czasem odsyłają inny produkt (np. trzepaki do miksera) - kupiony niby u mnie, na 100% spakowany prawidłowy, a odsyłają inny - cóż, zwracam kasę, nie chce mi się "naciągać", nie mam na to czasu.

oznacz moderatorów
Czah-nik
#12 Orędownik#

Kupuję często karmę dla psów/kotów - jak widzę, że puszki owinęli streczem lub wrzucili luźno do kartonu, aby się obijały o siebie w transporcie i potem dostaję rozwalone puszki.. nawet nie zakładam dyskusji. Spisuję puchę na straty, komentarz, żeby ostrzec innych, że sprzedawca nie potrafi pakować towaru. 

Podobna sytuacja, zamówienie 20kg piasku i gratis łopatka do żwirku. Plastikowa łopatka przyklejona taśmą do 20kg worka, wszystko owinięte streczem. Co ja mam reklamować? Głupotę sprzedawcy chyba

oznacz moderatorów
Samozdrowiesyrop
#8 Zapaleniec#

Właśnie takiej reakcji się spodziewałem, że ktoś dostaje paczkę która jest uszkodzona to zgłasza taki fakt i popiera go chociaż jednym zdjęciem tej przesyłki, a nie pisze komentarz który w sumie w temacie tego problemu nie zmienia nic dla kupującego na tą chwile.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Samozdrowiesyrop  Zawsze można sobie dopisać jakąś teorię spiskową. No bo niewykluczone że  to konkurencja kupiła po to żeby zaszkodzić. Albo że klientka chce wyłudzić odszkodowanie.

Ale  zawsze w sytuacjach kłopotliwych, niejasnych trzeba rozmawiać, pytać, prosić o zdjęcia, pytać o zgłoszenie reklamacji przewoźnikowi itp... itd...  Czekanie 14 dni na reakcję klientki na pewno niczego nie rozwiąże.

oznacz moderatorów
Samozdrowiesyrop
#8 Zapaleniec#

Czyli rozumiem że jest kwestia tego na ile się poczuwam do tego że to moja wina, bo źle spakowałem, biorę to na siebie. Próbuję przekonać klientkę do usunięcia negatywnej oceny i np. oddania wpłaty za tą butelkę albo ew. wysyłka drugiej w zamian za rozbitą.

A ocena została zamieszczona dziś, więc sprawa jest świeża i do rozwiązania według tego co piszesz.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Samozdrowiesyrop Nie rób niczego "samowolnie" skontaktuj się z kupującym.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#19 Nestor#

Po za wystawionym negatywnym komentarzem kupująca ma 2 lata na reklamację niezgodności zakupu z umową. Możesz czekać jeśli chcesz na jej reakcje znaczenie dłużej niż 14 dni 

oznacz moderatorów