Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Klient dokonał u nas zakupu w dniu dzisiejszym zrobił przelew przez PayU i okazało się że bank wymagał od niego autoryzacji. Dokonał autoryzacji pieniądze pobrali z jego konta natomiast my ich nie otrzymaliśmy. Przesłał nam potwierdzenie przelewu i faktycznie PayU je otrzymało. Kiedy możemy spodziewać się wpłaty bo pierwszy raz mamy taką sytuację.
Numer zamówienia
378f6a30-b650-11f0-a036-9f4dfcdb59f4
@Bike-Mania widzę, że płatność jest cały czas w toku. Jeśli trwa to już dłuższy czas, to najlepiej żeby klient skontaktował się z nami bezpośrednio i przesłał potwierdzenie pobranej płatności przez ten formularz. Będziemy to weryfikować wtedy z operatorem płatności.
Czy ja mogę wysłać to potwierdzenie bo Klient mi je podesłał?
@Bike-Mania, najlepiej będzie jeśli klient sam napisze do nas w tej sprawie, ponieważ to dość dość wrażliwa kwestia i zależy nam na bezpieczeństwie danych 🙂
Dobrze przekażę klientowi