Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę o pomoc allegro.
Klient twierdzi że napisał wiadomość na którą ja nie odpisałam.
Nie mam żadnej wiadomości od tego klienta.
Czy Allegro może pomóc i uwiarygodnić wobec klienta moją "linię obrony".
Naprawdę nie mam żadnej wiadomości, a tychże raczej nie da się przeoczyć.
podaj numer transakcji
Pewnie Alina zablokowała wiadomość. Nie jesteś pierwszym, który pisze tu po takim negatywie...
@AnnaG-Antyki mi tak kiedyś gościu napisał, że mam nie wysyłać przesyłki pobraniowej... oczywiście wróciła i napisałem, dlaczego ? klient przez telefon mi powiedział, że wysłał wiadomość na allegro i jak wyszło to alina zablokowała..
Cześć @MatKor_zakupy, dziękuje za zgłoszenie. Tak jak @mdrogeria wspomniał już, podaj proszę numer transakcji o której wspominasz.
Podaję numer transakcji
@MatKor_zakupy my mamy identyczny przypadek, kupujący powołuje się na brak odpowiedzi, tylko, że tej wiadomości nie ma -nawet w centrum wiadomości allegro
oczywiście allegro umywa ręce twierdząc, ble... ble... kupujący ma prawo wystawić za to opinię.
Musisz się przyzwyczaić, że na allegro otrzymuje się negatywne opinie za samo działanie serwisu,
problemem jest to, że allegro nic z tym nie robi - @MatKor_zakupy zgłosiłeś właśnie reklamację
@MatKor_zakupy czy kontaktowałaś się z nami w sprawie tego komentarza przez formularz kontaktowy?
Nie
@MatKor_zakupy sprawdziłam, i nie widzę, żeby klient wysyłał do Ciebie wiadomość przez centrum wiadomości między 31.03 a 03.04. Wiesz kiedy wiadomość miała być wysłana? I czy na pewno klient wysyłał ją przez centrum wiadomości?
@Syrena_zT Litości. KAŻDY z nas ma takie doświadczenia - kupujący napisał wiadomość, allina ją zablokowała, kupujący uważa że nie dostał odpowiedzi a sprzedający żadnej wiadomości nie dostał.
Klient twierdzi że 8 kwietnia (około)
@MatKor_zakupy sprawdziłam wiadomości od 31.03.2025 do dzisiaj i kupująca nie wysłała do Ciebie wiadomości przez Centrum wiadomości. Nie widzę też informacji, aby jakakolwiek wiadomość wysłana do Ciebie przez kupującą została zablokowana.
Czy kupująca napisała, że wiadomość wysłała przez Centrum wiadomości? Może wysłała e-mail bezpośrednio?
Dodam, że negatywna opinia nie wlicza się do jakości Twojej sprzedaży jako pierwszy negatyw w ciągu ostatnich 30 dni, ale rozumiem, że chcesz tę sprawę wyjaśnić.
Pytałam czy to był sms, mail czy cokolwiek innego, powiedziała że wiadomość przez Allegro.
Chcę wyjaśnić i chcę wymienić towar kupującemu, nie rozumiem tylko do końca tej sytuacji.
Dziękuję za wyjaśnienie.
@MatKor_zakupy skontaktowaliśmy się w tej sprawie z kupującą i potwierdziliśmy, że wiadomość do Ciebie nie dotarła. Mam nadzieję, że pomoże to w podjęciu decyzji o zmianie wystawionej oceny. Natomiast kwestię decyzji reklamacyjnej, zostawiam Tobie, tutaj nie możemy podpowiedzieć.
Ten AlleSzajs zwany Aliiną należy wyłączyć tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/ustawienia-komunikacji
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Moderatorki napiszcie przypięty poradnik jak to G wyłączyć, bo to tylko szkodzi. Żerżnęliście pomysł z Ali chińskiego, tamci dawno z tego zrezygnowali, bo powodowało problemu, a wy trwacie jak mucha przy G i przynosicie szkody.
@Crow_Empire żeby miało to sens powinni ją wyłączyć kupujący.
@Health___Beauty Allegro powinno zrezygnować z tego G samo. Kupujących jest kilka milionów, może 1% z nich zainteresuje się tym G i poszuka możliwości wyłączenia, gdzie 0.5% zna w ogóle Allegro Gadane, które jest ukryte niczym tampon. Cierpicie Wy.