anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kondycja konta - jak go zwiększyć?

krelian84
#7 Wielbiciel#

Witam, jesteśmy producentem. Naszym początkowym błędem na Allegro było to, że ustaliliśmy za krótki czas wysyłki. W rezultacie mamy obecnie reputację -120, ale wszystkie zamówienia realizujemy bez problemu i otrzymaliśmy dotychczas kilka pozytywnych komentarzy. Ostatnie zamówienie trafiło do klienta wczoraj czyli 5 maja, a według allegro czas na wysyłkę był do 8 maja. 

Okazuje się jednak, że zarówno przed wysyłką, jak i teraz kiedy już klient otrzymał produkt dalej mamy reputację -120. Dodaliśmy fakturę, zmieniliśmy status na wysłane i później otrzymane, dodaliśmy numer listu przewozowego. Co możemy zrobić, żeby zmienić status na neutralny, gdyż zależy nam aby rozpocząć uczestnictwo w kampaniach promocyjnych i ogólnie być w końcu widocznym na Allegro. 

Proszę o informacje jeśli gdzieś jest jakie kroki są za ile punktów premiowane i kiedy. 

Z góry dziękuję za pomoc. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@krelian84  musisz się dogadać z klientami, aby zrobili Ci zwroty, jak szybko oddasz kasę, to dostaniesz punkty za szybkie zwroty, dodatkowo dobrze by było jak by Ci ktoś założył dyskusję, a później szybko oznaczył jako rozwiązaną, to są kolejne punkty, no i jeszcze muszą Ci zadawać pytania, to wlecą kolejne punkty za szybkie odpowiedzi, to by chyba było na tyle😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mdrogeria_0-1746541664652.png

 

oznacz moderatorów

krelian84
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@krelian84 czego oczekujesz ? nikt Ci statystyk nie podciągnie , zaliczyłeś wpadkę to poleciały ujemne punkty , będą miały wpływ na statystyki przez miesiąc .

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@krelian84  jest jeszcze jedna opcja, zaniżyć cenę i dużo sprzedać, bo statystyki wysyłek liczą się w % więc jak będziesz miał 200 przesyłek w terminie i 10 nie, to punkty pójdą w górę😁

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @krelian84. W czym dokładnie potrzebujesz pomocy? Jeśli potrzebujesz rad, które pomogą Ci w poprawieniu wyników jakości sprzedaży, to znajdziesz je w tym artykule

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

"Dodaliśmy fakturę, zmieniliśmy status na wysłane i później otrzymane, dodaliśmy numer listu przewozowego"- jak dobrze rozumiem, że skoro dodajecie numery przesyłek to paczki wysyłacie poza Allegro? Jeśli tak, to na statystyki tu nic nie pomoże, to nie jest wliczane do wysyłek w terminie. Pozostaje chyba tylko UOKiK i zarzut nieuczciwej konkurencji. Gdy wysyłasz w wyznaczonym przez Ciebie terminie a portal z przyczyny nie dopracowania własnego systemu uniemożliwia Ci korzystanie z kampanii...

Jeśli zaś jest to robione przez Allegro i zwyczajnie wysyłałeś później niż zadeklarowałeś to po miesiącu to zniknie ze statystyk. Pilnuj terminu i z czasem się poprawi. 

I najważniejsze pilnuj terminu wysyłek co do minuty. Bo czas sugerowany i deklarowany to nie są te same czasy, a portal do statystyk zamiast czasów deklarowanych liczy sugerowane. Czyli np ustawiasz wysyłkę na 2dni. Masz czas, wyślesz po 1-nym dniu- czas sugerowany zacznie Ci pokazywać na 1 dzień. A jak następne paczki wyślesz zgodnie z deklaracją w ciągu 2-go dnia to statystyki Ci spadną, bo według nich to będzie po terminie. Podobnie jest z godziną graniczną...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów