Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jesteśmy producentem. Naszym początkowym błędem na Allegro było to, że ustaliliśmy za krótki czas wysyłki. W rezultacie mamy obecnie reputację -120, ale wszystkie zamówienia realizujemy bez problemu i otrzymaliśmy dotychczas kilka pozytywnych komentarzy. Ostatnie zamówienie trafiło do klienta wczoraj czyli 5 maja, a według allegro czas na wysyłkę był do 8 maja.
Okazuje się jednak, że zarówno przed wysyłką, jak i teraz kiedy już klient otrzymał produkt dalej mamy reputację -120. Dodaliśmy fakturę, zmieniliśmy status na wysłane i później otrzymane, dodaliśmy numer listu przewozowego. Co możemy zrobić, żeby zmienić status na neutralny, gdyż zależy nam aby rozpocząć uczestnictwo w kampaniach promocyjnych i ogólnie być w końcu widocznym na Allegro.
Proszę o informacje jeśli gdzieś jest jakie kroki są za ile punktów premiowane i kiedy.
Z góry dziękuję za pomoc.
@krelian84 musisz się dogadać z klientami, aby zrobili Ci zwroty, jak szybko oddasz kasę, to dostaniesz punkty za szybkie zwroty, dodatkowo dobrze by było jak by Ci ktoś założył dyskusję, a później szybko oznaczył jako rozwiązaną, to są kolejne punkty, no i jeszcze muszą Ci zadawać pytania, to wlecą kolejne punkty za szybkie odpowiedzi, to by chyba było na tyle😉
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Prosiłbym o pomoc w temacie.
@krelian84 czego oczekujesz ? nikt Ci statystyk nie podciągnie , zaliczyłeś wpadkę to poleciały ujemne punkty , będą miały wpływ na statystyki przez miesiąc .
@krelian84 jest jeszcze jedna opcja, zaniżyć cenę i dużo sprzedać, bo statystyki wysyłek liczą się w % więc jak będziesz miał 200 przesyłek w terminie i 10 nie, to punkty pójdą w górę😁
Cześć, @krelian84. W czym dokładnie potrzebujesz pomocy? Jeśli potrzebujesz rad, które pomogą Ci w poprawieniu wyników jakości sprzedaży, to znajdziesz je w tym artykule.