anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt do allegro

lawkaogrodowa
#7 Wielbiciel#

Potrzebuję pilnie skontaktować się z pomocą allegro, pisałam już wczoraj na formularzu kontaktowym ale nikt nadal nie odpowiedział.

Chodzi o temat zwrotu dla klienta.

Czy mogę prosić o jakiś kontakt telefoniczny?

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@lawkaogrodowa W tej sytuacji wypełnij formularz jeszcze raz, ale wybierz sposób kontaktu "umów rozmowę". 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lawkaogrodowa
#7 Wielbiciel#

Nie widzę opcji umów rozmowę, proszę o instrukcje :).

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@lawkaogrodowa Opisz problem, a następnie kliknij "wybierz sposób kontaktu." Pokaże Ci się lista. Wybierz "zamów rozmowę telefoniczną" 🙂 Wysyłam zrzut. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lawkaogrodowa
#7 Wielbiciel#

Niestety nie mam tych opcji do wyboru, po kliknięciu wybierz sposób kontaktu od razu wysyła się wiadomość. 

W takim razie może mi pomożesz. Zleciłam częściowy zwrot środków przez allegro do zamówienia klienta, na koncie nie było wystarczających środków, chcieliśmy wpłacić środki i była zlecona płatność ale nie została jednak opłacona. Dziś anulowałam zlecenie tej płatności, dodatkowo przy tym zwrocie zaznaczyłam dziś - decyzja zwrotowa-odmowa zwrotu środków (ponieważ kontaktowałam się z klientem i jednak nie chce zwracać części produktów). Status zwrotu cały czas jest jako zwrot wpłaty, mimo, że na maila dostałam potwierdzenie o anulowaniu zwrotu. Kiedy ten status się zmieni? Wcześniej po 24 godzinach tak się działo, gdy nie było wystarczających środków. Czy teraz trzeba zaczekać 24 h ale po anulowaniu zlecenia tej wpłaty na konto allegro? Proszę o informację. Chce mieć pewność, że ten zwrot nie będzie już widoczny na moim koncie allegro.

Nr zwrotu: 59Q5/2025

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@lawkaogrodowa Nie jest możliwe wysłanie wiadomości od razu- poza tym nie widzę żadnego zgłoszenia od Ciebie 😞 

Skonsultuję Twoją sprawę z odpowiednim zespołem. Jak otrzymam informację, wrócę z odpowiedzią. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lawkaogrodowa
#7 Wielbiciel#

Ponowiłam jeszcze raz zapytanie, proszę zobaczyć.

 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@lawkaogrodowa Teraz widzę zgłoszenie. Otrzymałaś również już odpowiedź od doradcy 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lawkaogrodowa
#7 Wielbiciel#

Super, bardzo dziękuję za szybką odpowiedź i reakcję. Zespół na 6! 🙂

oznacz moderatorów