Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał zwrotu.
Rozmawiałem z nim telefonicznie, ponieważ nie otrzymałem paczki , a przesyłka ma status dostarczonej.
Klient po rozmowie napisał :
W nawiązaniu do rozmowy tel. odnośnie zaginionego zwrotu: Przesyłka i zwrot była przez allegro one box (paczkomat, ale nie inpostu). Nr przesyłki zwrotnej był "ale000000f4e69f6"
Nie dostałem żadnej informacji, potwierdzenia, że coś do odbioru jest lub, że dotarło.
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak namierzyć paczkę o numerze
ale000000f4e69f6
?
Poprośmy nasze moderatorki @ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zwrotami Allegro zajmuje się UPS, sprawdź czy kurier nie wrzucił jej do skrzynki na listy (jeśli by się zmieściła)
Ani w skrzynce, ani w paczkomacie, a zostawił w sklepie, smsa dostałem po dwóch dniach.
@skleppipis podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
Dziękuję, za reakcję, problem pośrednio rozwiązałem na infolinii.