Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmiany, zmiany, zmiany. Tym razem szanowne Allegro wymyśliło sobie że aby zachować status SS trzeba mieć 99% odpowiedzi w wiadomościach i dyskusjach w terminie 24h. Do niedawna moja średnia w odpowiedziach na wiadomości i dyskusje wynosiła pomiędzy 1-2h i był to super wynik przy czym wg Allegro tylko 2% sprzedających radziło sobie lepiej. Nagle średni czas odpowiedzi na wiadomości wzrósł do ponad 8h i już 84% sprzedających radzi sobie lepiej. Prześledziłem korespondencje i nie znalazłem nic, co by wpłynęło na takie pogorszenie wyniku. Zatem o co kaman? Allegro znów sobie coś wymyśliło i sprzedający obrywają rykoszetem w myśl zasady kowal zawinił, a Cygana powiesili? Inni znajomi sprzedawcy znaleźli się w podobnej sytuacji, wiec coś tu jest na rzeczy. Albo celowe działanie albo niedouczony programista. Tyle
Bardzo łatwo sobie zepsuć wizerunek odpowiadając później niż zwykle na jakieś pytanie które często nawet nim nie jest tylko zwykłym podziękowaniem za transakcję. Możesz mieć średni czas odpowiedzi wypracowany nawet poniżej 1 h a wystarczy że ci ktoś zada pytanko gdzieś po północy a ty odpalisz kompa rano i dasz odpowiedź i już masz pozamiatane.
Po prostu to wszystko trzeba mieć głęboko w d...e ( tam gdzie nie dochodzi Słońce).
Zupełnie się tym nie przejmuję, mam gdzieś całe te punkty itp. Od jakiegoś czasu mam propozycję przystąpienia do SS ale nie korzystam...
Prowadzę swój biznes zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, staram się na wiadomości klientów odpowiadać bez zbędnej zwłoki, jestem rzetelny i mam gdzieś te wszystkie komentarze, gwiazdki, punkty, które tu na Allegro w żaden sposób nie odzwierciedlają szeroko pojętej "jakości" Sprzedawcy.
Autoresponder rozwiązuje ten problem.
wczoraj miałem inf ze odpowiadam srednio co 34 godz . a dziś juz ze co 66 godz .a odpowiadam na widomosci w ciagu 15 min ,To skad te 66godz srednia
Odpisałeś na jakąś starą wiadomość po kilku dniach.
Liczą się statystyki z ostatnich 30 dni. Najstarsze wiadomości, które równały średni czas "w górę" się "przedawniły" i ta jedna późna odpowiedź stała się statystycznie "cięższa".
Która to odpowiedź? To pytanie do allegro. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@darwik-firma Nie odpowiedziałeś w wyznaczonym czasie na dwa pytania:
1. Kupujący D.......6 z dnia 25.07.2021 r., godz. 22:01. Odpowiedź wysłana 28.07.2021 r., godz. 16:56.
2. Kupujący D.........F z dnia 23.07.2021 r., godz. 15:27. Odpowiedź wysłana 28.07.2021 r., godz. 16:56.
Jakość sprzedaży obliczamy na podstawie informacji z 30 ostatnich dni. Oznacza to, że średni czas odpowiedzi na pytania mógł się także zwiększyć, ponieważ inne odpowiedzi w terminie, przestały być brane pod uwagę.
@_HolaOla_ Tak czy inaczej, powinna być jakaś "karencja" liczenia czasu w godzinach nocnych oraz w dni świąteczne. W końcu nie każdy siedzi przy tym kompie 24 godziny na dobę. Nawet moderatorzy 😄
@TomBanknoter Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy 😉
@_HolaOla_ A urlop to jest uważany za wymysł leniwych pracowników czy jako prawo ustawowe do wypoczynku.
@_HolaOla_
Ale w godziny wolne od pracy już liczycie. I jedziecie po punkcikach i jakości sprzedaży.
Normalne godziny pracy to 8:00-16:00
najczęściej pytania są zadawane między 17:00 a 20:00.
Poza godzinami pracy? Ojej.
I (jako allegro) walimy w jakość sprzedaży i trafność! A potem jęczymy, że autoresponderem się przed tym bronią. (te 70 punktów, które przez tę głupotę idzie stracić to bardzo ZNACZNA motywacja by odpowiadał automat, a nie człowiek)
A jeszcze większą katastrofą się okazuje jak już ktoś postanowi odpowiedzieć na starego maila! Wtedy za tę odpowiedź czeka go gigantyczna kara w jakości! Jakież to uczciwe! Jakież to promujące kontakt z klientem! Ukarzmy sprzedającego za to, że postanowił się zrehabilitować i odpowiedzieć! (po czasie, bo po czasie, ale odpowiedzieć!) Za brak odpowiedzi sprzedający już oberwał - to teraz dowalmy mu jeszcze za to, że raczył odpowiedzieć po czasie!
Zresztą - droga Pani moderatorko - w czasie odpowiedzi jest Pani beznadziejna. Nie zmieściła się Pani w regulaminowych 24 godzinach! A przecież to nie był dzień wolny od pracy.
@kolekcjoner608 O urlopach wypowiadaliśmy się na Allegro Gadane wielokrotnie, więc polecam inne wątki na ten temat.
@PromykSB Jeśli Kupujący zada pytanie o godzinie 20, to nie widzę przeszkód, abyś udzielił na nie odpowiedzi następnego dnia, w czasie jak to określiłeś "normalnych godzin pracy". Dodatkowo chciałabym zauważyć, że jest prawie godz. 21, ja odpowiadam tutaj na Wasze pytania, więc zespół Allegro też teraz pracuje.
I za odpowiedź po 12 godzinach z 70 punktów za czas odpowiedzi zostało ile? mniej niż połowa? (wasz artykuł wq pomocy dotyczący tej punktacji jest napisany źle i niejednoznacznie - na co już zwracałem wam uwagę, ale olaliście) To jak inaczej to nazwać jak nie karą? Autoresponder, który wam się nie podoba spowoduje, że punktów będzie maks i nie będzie kar za brak odpowiedzi w terminie.
I odpowiada Pani teraz. Pragnę zauważyć jednak, że na wiadomość z 18-08-2021 16:14 odpowiedziała Pani 19-08-2021 po 18:00 - czyli w regulaminowych 24 godzinach się Pani nie zmieściła. Więc co z tego, że teraz pracujecie? I tak wg waszych własnych zasad jesteście do niczego.
Wg waszych norm ma Pani ujemne punkty za brak odpowiedzi w terminie i 10 punktów karnych za to, że jednak ośmieliła się Pani odpowiedzieć później.
PS: To, ze wy pracujecie, bo korpo wam płaci nie oznacza, że możecie tego wymagać od swoich partnerów (a nie pracowników). Pani jest w stosunku do allegro jako pracodawca - pracobiorca, a sprzedający jest w stosunku do allegro jako usługodawca-usługobiorca. Powinniście skakać jak małpki, żeby usługobiorca był zadowolony, a nie próbować go karać, bo czyiś debilny pomysł w postaci "jakości sprzedaży" czy "produktyzacji" uważacie za świętość.
bo na allegro ss = niewolnik portalu
ma być 24h zalogowany na allegro, a przesyłki wysyłać w nocy
bo inaczej jak stwierdził tutaj moderator Kupujący będzie poszkodowany
Wasze statystyki i obliczanie można sobie wsadzić głęboko w 4-ry litery.
Urlop - a co to jest za urlop, kiedy idę na tydzień urlopu i muszę odpowiadać na e-maile i odpowiedzi w dyskusjach? Jak wyobrażasz sobie sytuację, gdy siedzę na rybach, czy czy w lesie zbieram grzyby i mam przy sobie laptopa i sprawdzam wiadomości?
Czy pracownicy serwisu Allegro idąc na urlop też są zobowiązani do siedzenia przy komputerze i odpowiadania na wiadomości?
Odpowiedź typu - autoresponder w dyskusjach - to jest istna kpina. Jedyne co mi przychodzi na myśl to: wprowadzenie takiego wymogu w jednym celu - możliwość zarobku dla kogoś znajomego, który wprowadził autorespondera w dyskusjach. Po prostu trzeba zapłacić, żeby mieć spokój w dyskusjach.
Następna rzecz - nie odpowiedziałem w dyskusji w terminie 24h, po prostu nie zauważyłem tego e-maila. Efekt - udupiony SS. Wymagania: 99% odpowiedzi w dyskusjach ma być udzielona w terminie 24h. Sęk w tym, że jestem rzetelnym sprzedawcą, mam raptem kilka dyskusji miesięcznie. Musiałbym ich mieć min. 100, żeby za tą jedną dyskusję utrzymać status SS.
Więc teraz podsumowanie - jaki jest efekt wprowadzenia parametru?:
- Likwidacja statusu SS dla małych lub rzetelnych firm - przeoczenie 1-do emaila, bądź przypadek losowy, gdzie sprzedawca nie odczytał go (Allegro takich nie uwzględnia)
- Promowanie dużych i nierzetelnych firm - przecież jak ktoś ma min. 100 dyskusji miesięcznie, to przecież o czymś to znaczy. Proponowałbym wprowadzenie nowego parametru przy sprawdzaniu sprzedającego - oprócz tych beznadziejnych ocen transakcji - podanie ilości założonych dyskusji w ciągu miesiąca.
Ja to modle się codziennie żeby powstał jakiś mocno konkurencyjny portal dla tego Allegro, bo to co oni wyczyniają to jest normalnie porażka.
@musicman76 - powstał - dlaczego tam nie wystawiasz?
tam czyli gdzie nie wystawiam ?
@fc_dystrybucja Żeby niepotrzebnie się nie powtarzać https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/przesta%C5%82e%C5%9B-spe%C5%82nia%C4%87-wa...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ja odpowiadam w 2-3 godz i tak nigdy nie mam w jakości sprzedaży 100% odpowiedzi w terminie