Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłaliśmy klientowi paczkę do Paczkomatu. Klient nie zauważył małego rozdarcia przez co jedna rzecz wypadła z paczki.
W związku z tym pytanie kto w takim przypadku jest zobowiązany do złożenia reklamacji na ubytek zawartości przesyłki?
Nasza propozycja dla klienta to napisanie oświadczenia, że zrzeka się prawa do dochodzenia roszczeń i po otrzymaniu oświadczenia wysyłamy nowy przedmiot i my zajmujemy się reklamacją.
Oczywiście dla klienta napisanie oświadczenia jest ogromnym problemem i żąda natychmiastowej wysyłki nowego przedmiotu.
Jakieś rady co w takim przypadku zrobić?
Reklamację mogą zgłosić obie strony.
Co do oświadczenia, to rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej nie przewiduje konieczności składania takiego oświadczenia przez nadawcę. Dopiero jak przewoźnik uzna reklamację i w przypadku zgłoszenia od obu stron, jedna musi się zrzec roszczenia (jak roszczenie zgłosiła jedna ze stron, to nic nie trzeba składać).