Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca Client:132089899 ze Słowacji anulowała zamówienie ,mam problem ze zwrotem ,obecnie nie mam wystarczających środków zostało od razu pobrane 2,39 € a nie mogę uzupełnić konta ,żadna karta nie działa .Jak wtedy mam zwrócić pieniądze. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@jarofj Piszesz tylko o kartach, czy próbowałeś zasilić konto na potrzeby tego zwrotu inną metodą np. przelewem online?
Mam takie banki PKO BP, Bank Pekao mam też Bank Pocztowy i z żadnego z tych banków nie mogę wykonać przelewu bo nie ma ich na liście banków podanych przy zwrotach do wykonania przelewu. W jaki sposób mam zwrócić pieniądze .
@jarofj Jaki problem pojawia się, kiedy próbujesz zasilić konto przy użyciu karty płatniczej?
Po wypełnieniu danych i zatwierdzeniu kwoty do zapłaty, wyświetla się komunikat ,że strona obsługująca tą operację jest w tej chwili niedostępna lub przeniesiona gdzie indziej.
Dzieje się tak samo przy użyciu trzech różnych kart z różnych banków.
Czy nie można pobrać wartości tej kwoty wysokości 2,39 € z mojego konta allegro finanse i uzupełnić konto na allegro Słowacja .
@jarofj W pierwszej kolejności wyjaśnij sprawę problemu z wydawcą kart, z których korzystasz. Sprawdź też czy problem się powtórzy, gdy skorzystasz z innej przeglądarki.
@nat_not jeśli @jarofj nadal bedzie miec problem to nie możecie sami zrobic takiego przelewu zwrotnego?
Coś jak wypłata z Allegro Protect gdzie obciążacie sprzedającego
Macie gotowe narzędzie, wystarczą chęci i drobna zmiana w regulaminie
Tutaj można to zrobić na zyczenie sprzedającego oczywiście bez żadnych konsekwencji mających wpływ na jakość sprzedaży